• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • c4trin

Fick tid för ul på tisdag! Ska bli skönt att kunna slappna av om allt ser bra ut. E i vecka 11+5 då så e de bra då så e de bra. Åh vad jag e nervös o längtar på samma gång!

• Veronica76

Chaplin89 - gick inte helt bra. Fick 1/110 så vi har valt att gå vidare och testa. Fått tid på tisdag så hoppas jag att allt går bra.
    Värsta scenario är att allt visar sig vara ok och man får missfall.
    Men ska nu försöka se det positivt!

• Tokfrans

upptäckte brunblodig färg i trosan. Har inte ont ( än så länge)
    Bör jag vara orolig? Obestämd

• LeaveMeAlone
    Tokfrans skrev 2013-07-03 15:29:57 följande:
    upptäckte brunblodig färg i trosan. Har inte ont ( än så länge)
    Bör jag vara orolig? Obestämd
    det jag alltid fått höra är att små blödningar inte är något att oroa sig för. sålänge man inte får ont eller att det fortsätter blöda mer. är man väldigt orolig är det ju dock bättre att ringa bm eller gynakuten och höra sig för.
  • Chaplin89

Veronica76: vad jobbigt för er :( Men var positiva och tänk att det ju faktiskt är väldigt ofta som bebis är helt frisk!!! Fick ni någon förklaring till vad som orsakade den högre risken?

• Veronica76

Chaplin89 - nej hon sa att hon inte kunde se vilket värde då det är ihopslaget. Men när hon mätte sa hon att det såg normalt ut.

• Belgien

Om 4 veckor får jag veta kön! :D Skulle fått veta om 2 veckor, men då är jag bortrest, om jag hade vetat det hade jag flyttat mina semester veckor. Vill inte vänta mer nu, är i vecka 13 nu :) Har ni börjat handla småtting kläder än? :)

• verkar
    Belgien skrev 2013-07-03 19:45:25 följande:
    Om 4 veckor får jag veta kön! :D Skulle fått veta om 2 veckor, men då är jag bortrest, om jag hade vetat det hade jag flyttat mina semester veckor. Vill inte vänta mer nu, är i vecka 13 nu :) Har ni börjat handla småtting kläder än? :)

Är det i v 15 man tidigas kan se?
    Ursäkta min dyslexi
  • Flikkan

Jag har handlat grejer :) Jag köper på rea just nu, och skall få ett helt lass hem nästa vecka med kläder, bärsele, balja, säng m.m Kollar varje kväll på saker från USA jätte billigt så där ska jag satsa på att köpa bröstpump för 60-70kr Nappflaskor för 1-2$ för 2 pack!

Svar på tråden BF januari 2014