• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Kramardig

Har satt papper i trosan nu för att se hur mycket och länge det håller på. Självklart hoppas jag att allt är bra men känns lättare att tro på det sämre..

• SaraKarla

Kramardig: tänker på dig och hoppas allt går bra!!

• Kramardig

Satte som sagt papper i trosan och har legat ner sen dess (tills nu) och det var bara pyttelite brunaktigt på pappret. Nu när jag skulle kissa igen började det droppa en massa blod.. helt klart missfall känner jag.

Men jag orkar inte fara till akuten nu ikväll, ringer till bm imorgon så får jaf kanske komma till vårdcentralen då istället.

• Siiran
    Kramardig skrev 2013-07-07 18:06:17 följande:
    Satte som sagt papper i trosan och har legat ner sen dess (tills nu) och det var bara pyttelite brunaktigt på pappret. Nu när jag skulle kissa igen började det droppa en massa blod.. helt klart missfall känner jag.

Men jag orkar inte fara till akuten nu ikväll, ringer till bm imorgon så får jaf kanske komma till vårdcentralen då istället.

Usch, hoppas det inte är missfall :(
  • Mymemlan
    Kramardig skrev 2013-07-07 18:06:17 följande:

Jag hade blod i början, med mkt blod på pappret (brunfärgat lljusrosa, lite blandat) i början och trodde missfall, men fick höra att man får så sköra slemhinnor som gravid och även livmodertappen kan bli väldigt lättblödande, så vi håller tummarna för att du har sköra slemhinnor. Har du ansträngt dig nått?  
  • Flikkan

Hej hoppas någon vet vad detta kan vara eller har så själv. Har märkt speciellt idag att jag har tjockt kladd i groparna i bröstvårtorna. Känns ofräscht så försökt tvätta, när jag gör det kommer det nytt hela tiden som är kletigare och går inte att få bort! Är detta råmjölk? Är bara i v 13 12+3

• 30maj

Flikkan kommer de nåt om du klämmer på bröstvårtorna eller brösten? Då är er mjölk iaf... De enda ja kan tänka mig?! För de kliar inte och så eller?

Svar på tråden BF januari 2014