• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Kramardig

Tack för alla råd!

En vän fick missfall i v.14 och hon kände ingen smärta alls. Men jag känner nu attdet börjar göra mer ont just nedanför magen?

Hur som helst så pratade jag med min bm och hon gav mig direkt numret till gynmottagningen så jag har nu fått en tid kl 13. Känns väldigt skönt! Däremot blev min bm lite irriterad över att 1177 gav mig rådet att vänta och ringa till min bm eftersom dom inte kan göra någonting där (visste jag inte) så det känns lite irriterande.

Vad skönt för dig Burberry! :)

• JohannaOo
    Kramardig skrev 2013-07-08 11:06:51 följande:
    Tack för alla råd!

En vän fick missfall i v.14 och hon kände ingen smärta alls. Men jag känner nu attdet börjar göra mer ont just nedanför magen?

Hur som helst så pratade jag med min bm och hon gav mig direkt numret till gynmottagningen så jag har nu fått en tid kl 13. Känns väldigt skönt! Däremot blev min bm lite irriterad över att 1177 gav mig rådet att vänta och ringa till min bm eftersom dom inte kan göra någonting där (visste jag inte) så det känns lite irriterande.

Vad skönt för dig Burberry! :)
    Lycka till! 
  • Kramardig

Åååh vad skönt! Allt såg bra ut och hon gick igenom allting ordentligt och förklarade. V.14+6 räknade hon men jag väntar med att ändra efter RUL

• cesso79

Underbart!! :)

Kramardig skrev 2013-07-08 14:19:19 följande:
    Åååh vad skönt! Allt såg bra ut och hon gick igenom allting ordentligt och förklarade. V.14+6 räknade hon men jag väntar med att ändra efter RUL

• c4trin

Va bra att de gick bra kramardig!

Själv e jag supernervös inför morgondagens ul! Håll tummarna att allt ser bra ut! Skönt att titta efter nu när jag snart går över o vecka 13 (12+5)

• Siiran

Åh så skönt :))
  • Siiran

Åh så skönt :))
  • SaraKarla

Å vad bra Kramardig!!!!!!

Jag måste fråga er en känslig sak. Hur är era flytningar? Jag har så mycket att det rinner ner för benen, de är jättevattniga och jag får byta trosskydd flera gånger om dagen. Vet ju att det är normalt med rikliga flytningar under graviditeten, men att byta trosor flera gånger per dag känns lite extremt? Eller?    

Svar på tråden BF januari 2014