Tokfrans skrev 2013-07-08 18:41:12 följande:
nja så illa har jag inte.
Jadu ingen aning, kanske är lika bra? eller är de illaluktande?
Är de det kan de va en infektion eller en könssjukdom , svamp eller liknande
Ok, för mig är det så illa, känns som att jag kissat ner mig varje gång det händer. Nej, det luktar inte så mycket, luktar ganska friskt, liknande sperma.. Det är verkligen vatten också, blir lite grönaktigt i trosskyddet. Jag har ju som jag skrivit tidigare haft ont i höger äggstock, kanske är någon infektion i det området, ingen aning. Könssjukdom är det inte, men svamp kan det ju vara. Men brukar inte det bli tjocka flytningar då? En gyn undersökning borde jag ju göra känner jag, men vart ringer man? MVC är stängt hela veckan.
vartjagängår skrev 2013-07-08 18:43:50 följande:
Förra gången jag var gravid så hade jag ENORMA flytningar. Kunde trycka ut dem själv, som kiss alltså. Helt normalt tydligen. Denna gången är det lite lugnare iallafall men varje gång jag kissat ser jag klumpar i urinen. Så det är nog ingen fara med dig. Men ring om du är orolig, dumt att gå runt & grubbla :)
Hur var flytningarna i konsistensen om jag får fråga? Haha, tur man har FL liksom

Jag kan inte trycka ut dessa flytningar, utan det rinner okontrollerat ner för benen, precis som rinnande vatten eller kiss. I trosskyddet sjunker det in så det ser inte ens ut som flytningar. Svårt att förklara, men trodde ett tag jag kissade, men det är inte därifrån. Har absolut inga klumpar eller så.

Detta är rinnande "vatten"