• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • bananiss

Kramar dig , det är nog väldigt viktigt att du åker in och kollar eftersom du är såpass långt gången. Tänk om du börjar störtblöda.. Men nu ska vi inte tro det värsta innan du kollat upp dig. Det BEHÖVER inte alls vara missfall

• bananiss

Vad konstigt' hela inlägget kom Inge med!

Forts. Jag blöder till och från och en gång bara rann det färskt blod men det kommer tydligen från tappen! Kram och hoppas det går bra för dig

• De5pojkarna
    Kramardig skrev 2013-07-07 18:06:17 följande:
    Satte som sagt papper i trosan och har legat ner sen dess (tills nu) och det var bara pyttelite brunaktigt på pappret. Nu när jag skulle kissa igen började det droppa en massa blod.. helt klart missfall känner jag.

Men jag orkar inte fara till akuten nu ikväll, ringer till bm imorgon så får jaf kanske komma till vårdcentralen då istället.
    Jag blöder oxå. Men e i v13. Fick svar på att jag har en tom fostersäck och kan vänta mig ett missfall snarast. Men hemma på dopplern hör vi hjärtljud.. 
  • Flikkan
    30maj skrev 2013-07-07 19:38:29 följande:
    Flikkan kommer de nåt om du klämmer på bröstvårtorna eller brösten? Då är er mjölk iaf... De enda ja kan tänka mig?! För de kliar inte och så eller?

När jag försökte bli gravid cirka 8 månader sedan kunde jag klämma ut lite såg ut som vatten. Nu har jag testat och bröstvårtor blir bara glansigare och fuktig. Det är som att klotet sitter ivägen som stopp. Kliar inte bara runtom på vårtgården.
  • winterlong
    Kramardig skrev 2013-07-07 18:06:17 följande:
    Satte som sagt papper i trosan och har legat ner sen dess (tills nu) och det var bara pyttelite brunaktigt på pappret. Nu när jag skulle kissa igen började det droppa en massa blod.. helt klart missfall känner jag.

Men jag orkar inte fara till akuten nu ikväll, ringer till bm imorgon så får jaf kanske komma till vårdcentralen då istället.
    Jag började ju störtblöda för några veckor sedan, det riktigt forsade ner för benen. Men det var inte missfall, har så vitt jag vet fortfarande två bebisar i magen :)
  • Josefine02

Fy fan.. Jag har inte spytt under grav men inatt på jobbet så har jag spytt 3 ggr. Bara för att jag är hungrig!!! och kan inte gå ifrån på rast när som helst. Och ingen på jobbet vet om att jag är gravid. Smyger iväg (springer diskret) till toan och jag vet inte vad jag ska säga. Har inte jobbat här så länge och jag vill ju berätta för chefen först. Som såklart inte är här på nätterna! Plus att chefen knappt hälsar på någon och är jätteblyg och jag känner mig nervös över hur jag ska berätta och hur hon ska reagera! Hur säger jag till en chef som jag knappt pratat med sen min intervju i mars? Hjälp!! Med vänlig hälsning, spyan

• 30maj

På g till jobbet och när ja tog min puls nyss för ja tycker den slått så mycket idag och igår så va normalpulsen på 120 slag minut?! Är de farligt? Jävligt obehagligt!!!!

• Kramardig

Jahapp.. åkte aldrig in igår då jag tänkte att vi väntar till idag. Hoppades på att det hade slutat blöd men när jag satte mig på toa kom det färskt blod igen.

Lite senare skulle jag spy på morgonen som vanligt och då kommer det lite blod. Ringde 1177 men det ska tydligen inte vara någon fara och angående blödningen ska jag ringa till BM sen när dom öppnar.

Bara och vänta nu då.. jag orkar inte skrapas! Vill inte!

Svar på tråden BF januari 2014