• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • annnaz

Fick antagligen missfall inatt:( vakna av att jag blött igenom och de kom småa klumpar :( Enda som jag tycker är konstigt är att jag blöder mycket mindre än vanlig mens sen (klarar mig med trosskydd)

• 30maj
    annnaz skrev 2013-05-08 20:28:13 följande:
    Fick antagligen missfall inatt:( vakna av att jag blött igenom och de kom småa klumpar :( Enda som jag tycker är konstigt är att jag blöder mycket mindre än vanlig mens sen (klarar mig med trosskydd)
    ledsen för er annnaz....:(<3 styrka till er och fortsätt kämpa mot bebis!
    men missfall och mens behöver väl inte vara samma blodmängd va?:/ 
  • Jennsan85
    fluu skrev 2013-05-08 19:25:20 följande:
    Det är väl mest att man inte ska bli för var(solarium) och att pga hormonförändringarna kan man få konstiga pigmentfläckar av solning. Men farligt för bebben tror jag inte att det är.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!

Aha ok :). Tack för svaret. Blir nog inte sola solarium. Men sola utomlands blir det nog :)
  • Jennsan85
    mariafii skrev 2013-05-08 19:40:55 följande:
    För barnet är det inte farligt i sig men när du solar så försvinner folsyra som barnet behöver. Sedan är det pigment fläckarna som du kan få om du solar pågrund av hormonerna och det kan komma direkt när du blir gravid så egentligen ska man undvika både solarium och vanlig solning men vågar man chansa så

Ok. Tack för svaret :). Äter folsyra varje dag. Har jag gjort i några månader nu :). Får kanske solande höga bikini trosor då utomlands som täcker magen lite :). För det är mest magen man kan få pigment fläckar på eller ? Har noll koll . Vill ändå sola lite när vi ska utomlands :).
  • viggen

Hej tjejer! Får man hoppa in här??
    Jag plussade i¨går, efter pillerstopp 7 april :D Inget superplanerat så, utan vi sa att blir de så blir de. Med våran förra tog de 3 år av försök, med 2 missfall, utredningar och en op.
    Vår lilla blir 1.5 i januari då den här är beräknad om den nu håller sig fast :D  
    Vi blev VÄLDIGT snopna att de gick så fort denna gång :D

Nu ska ja läsa ikapp alla sidor ;)   

• Jennsan85
    annnaz skrev 2013-05-08 20:28:13 följande:

Hoppas det inte var mf. Fortsätt kämpa. Kramar i massor
  • Jennsan85
    viggen skrev 2013-05-08 20:37:22 följande:
    Hej tjejer! Får man hoppa in här?? Jag plussade i¨går, efter pillerstopp 7 april :D Inget superplanerat så, utan vi sa att blir de så blir de. Med våran förra tog de 3 år av försök, med 2 missfall, utredningar och en op. Vår lilla blir 1.5 i januari då den här är beräknad om den nu håller sig fast :D   Vi blev VÄLDIGT snopna att de gick så fort denna gång :D Nu ska ja läsa ikapp alla sidor ;)   

Stort grattis :D vad kul
  • 30maj

När har ni BF tjejer:D??? vore kul att ha koll på när i januari:)

• annnaz

Vet inte. Tycker man har läst att man ska blöda mycket. Men kanske är olika,.

30maj skrev 2013-05-08 20:31:20 följande:
    ledsen för er annnaz....:(<3 styrka till er och fortsätt kämpa mot bebis! men missfall och mens behöver väl inte vara samma blodmängd va?:/ 

• malli405

Hej! Jag vill också hoppa in här. Är gravid med vårt andra barn med preliminärt BF 10 jan 2014.

Svar på tråden BF januari 2014