• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Naniismamma
    Ingenalls skrev 2013-05-07 07:14:07 följande:

Här är en till som hade ett helsike med foglossning förra graviditeten. Hoppas på att det blir lindrigare denna gången, men det brukar kunna hänga i när det är tätt mellan graviditeterna.
    Man får ta en dag i taget helt enkelt. :)
    ja fyfan de kommer nog bli värre denna gången för mig hehe, har en ridskada också i höften som påverkas utan att jag är gravid med och nu efter förra graviditeten blev de värre så kommer en till så tätt inpå haha . de är värt det iaf är ju bara ca 9 månaders smärta hahahaa :P
  • tinis

Hej igen!
    Jag skrev nångång där i början på tråden men har varit bort ett tag. Har haft sån panik över grav eftersom att min sambo alltid sagt att han vill vänta till hus o sånt är klart. Så jag bestämde mig för att göra abort..

Sambon sa att jag inte ska göra det bara för vad han har sagt innan och att får vi en bebis så fixar det sig. Men jag vill ju såklart inte göra något som är mot hans vilja.
    Idag var vi på gynmottagningen för att få tabletter men som tur är har jag ångrat mig. Jag har gråtit floder av båda lycka o ångest senaste veckan men nu känns det BRA!

Puss på er{#emotions_dlg.flower}

• 30maj

Jag tränar också styrka och vet inte heller hur jag ska lägga upp träningen nu.. är ju på gymmet många dagar i veckan annars och tar både pwo:er och diverse protein och tillskott.. får väl lägga av med allt och köra så rent det bara går och med lättare vikter.. Eller har vikternas tyngd nån påverkan negativt föresten??

vi kommer nog inte berätta förens om några veckor, kanske när vi åler til spanien veckan innan midsommar, då är vi väl i vecka 9-10 :) 

• mariafii
    tinis skrev 2013-05-08 13:37:58 följande:
    Hej igen!
    Jag skrev nångång där i början på tråden men har varit bort ett tag. Har haft sån panik över grav eftersom att min sambo alltid sagt att han vill vänta till hus o sånt är klart. Så jag bestämde mig för att göra abort..

Sambon sa att jag inte ska göra det bara för vad han har sagt innan och att får vi en bebis så fixar det sig. Men jag vill ju såklart inte göra något som är mot hans vilja.
    Idag var vi på gynmottagningen för att få tabletter men som tur är har jag ångrat mig. Jag har gråtit floder av båda lycka o ångest senaste veckan men nu känns det BRA!

Min sambo sa från början att han ville ha villa och grejer innan men han ändrade sig. Var det planerat att bli med barn? Skönt att ni tog ett beslut som känns bra. Det blir inte alltid som man tänkt sig men det brukar lösa sig iaf
  • Trollbarnet
    tinis skrev 2013-05-08 13:37:58 följande:
    Hej igen!

Starkt gjort! {#emotions_dlg.flower}
  • heartems

Nu äntligen tror jag att jag börjar känna av liiiite illamående :)

• annadenise

Jag känner mig inte de minsta gravid.förra veckan var jag svulldn, hade gaser, spänd i tjejmagen och ömma bröst.nu är jag i vecka 6 (5+3) och har lite spänningar i tjejmagen,är lite mer trött än vanligt, springer på toa varje timme..men annars har jag inga direkta symptom.de gör att jag blir lite nojjig..jag hoppas verkligen att allt växer på som de ska där inne.nästa vecka ska jag på hälsosamtal,vet dock inte när inskrivninh sker.i vilken vecka gjorde ni ul och vul?

• Jennsan85
    Susanne1975 skrev 2013-05-07 22:32:53 följande:
    Så skönt att det slutat. Hoppas det håller i sig så och att allt är bra med din lille. 

Ja det är skönt :). Ja det får vi hoppas . Ska in på UL på måndag igen då får jag veta mer :).
  • Jennsan85

Någon som vet om det är farligt att sola ute, solarium när man är gravid? Gillar att sola solarium så ska jag utomlands om några veckor. Turkiet :).

• Jennsan85
    Jennsan85 skrev 2013-05-08 17:59:28 följande:
    Någon som vet om det är farligt att sola ute, solarium när man är gravid? Gillar att sola solarium så ska jag utomlands om några veckor. Turkiet :).

Ja alltså solar inte solarium ofta eller ja gjorde men nån gång i månaden kanske
Svar på tråden BF januari 2014