mariafii skrev 2013-05-08 12:05:46 följande:
Haha mitt mål var också att bli av med dem innan då vi ska gifta oss i sommar. Men en före detta arbetskamrat kommer jag ihåg att hon gick ner först då hon blev gravid och sedan upp lite. Det är nog inte omöjligt om du tränar på så gott du kan och vara nyttig :)
JAAA man vill ju bara skrika ut det :)
Haha okej, skönt att höra att det finns hopp! :) Ja, jag tycker ju inte att det borde vara så svårt att hålla vikten om man faktiskt gör som du säger, tränar så gott man kan och tänker på vad man stoppar i sig :) Jag var nog långt mer onyttig förra gången än jag vill erkänna haha.. som att jag lurade mig själv att jag inte gjorde nått fel och skyllde på annat :p Men denna ständiga hunger är fasen svår att hantera alltså :)
Veronica76 skrev 2013-05-08 12:19:34 följande:
Vi har redan berättar för svärföräldrarna och ett par kompisar, resonerar som så denna gång att även om det skulle sluta olyckligt så kommer vi vilja berätta det också för de personer som vi väljer att berätta för.
Sen är det väl för att det är barn nr 2, på något sätt kändes det mer viktigt förra gången att hålla det hemligt till efter v 12. Och den gången hade vi kämpat länge för att få till det och denna gång bara blev det så det är väl många faktorer som styrt vårt val att berätta.
TIll helgen fyller syster år och ska ha stor fest med närmaste familjen så då kommer det att avslöjas även där då man inte annars tackar nej vid sånna tillfällen.
Jag tänker precis som du! Att OM det nu inte skulle gå vägen så vill jag ju ändå att de ska veta om det, skulle kännas tungt att låtsats som ingenting. Men jag tycker det känns desto svårare med vår dotter, vill ju såklart berätta för henne helst igår! Men om det nu inte skulle gå bra, så känns det som om det vore svårt att förklara det för henne? Men hon har längtat efter ett syskon så länge så man vill ju så gärna berätta... hon pratar syskon varje dag och jag och sambon kan bara titta på varandra och le ;)