• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • verkar
    Trollbarnet skrev 2013-05-10 19:23:35 följande:
    Har en fråga, enligt min app på mobilen (Gravidkalendern) så är jag i v5+5 och enligt FL är det 5+3, vilken ska man lita på?

Så där har jag också men inte änns det BF man får hos barnmorskan är ju hundra, så någon/ några dagar hit eller dit....
    Ursäkta min dyslexi
  • bananiss
    30maj skrev 2013-05-09 17:12:42 följande:

Åh jag är också 22 år, har en son som fyller 2 i juni och har också bf januari:) hihi va mycket lika😊 berätta nåt mer de kanske stämmer mer in på oss!!
    Åh vad kul :) När är din lilla född? Min är född 25 juni :) Bor i Västerås vart bor du? :)
  • 30maj
    bananiss skrev 2013-05-10 20:18:57 följande:
    Åh vad kul :) När är din lilla född? Min är född 25 juni :) Bor i Västerås vart bor du? :)

Kuuul!! Vår Vilde är född 3 juni 2011:) vi bor i Mariestad! Själv är ja född i januari så denna bebben kan komma som en bra present på min dag:)
  • 30maj

Bananiss- vi har förövrigt 2 katter (5 för tillfället då vi har kattungar) såg att du med hade katt;)

• viggen
    30maj skrev 2013-05-10 19:43:36 följande:
    Tjejer!! Hjälp mig! Jag har precis ätit kyckling grillad över kol tänd med lampolja!!! Läser lite olika, på flaskan står de att man inte ska andas in ångorna, på några forum att de är samma sak som tändvätska i renare form...?! Är livrädd just nu att jag ska få missfall ifall detta är farligt...... 😢

De är nog ingen fara ska du se :) Men tänk på att man ska va försiktigt med grillad mat...
  • bananiss
    30maj skrev 2013-05-10 20:39:45 följande:
    Bananiss- vi har förövrigt 2 katter (5 för tillfället då vi har kattungar) såg att du med hade katt;)
    Hiihi länge sen jag uppdaterade profilen :) Har inga katter längre :) Men ang de där med grillningen så skulle jag inte oroa mig om jag var du :) Man andas in så mycket konstigt hela tiden och jag tror det ska mycket till för att de skulle bli farligt. Det är min teori :) Det vore skillnad om du andades in nåt giftigt varje dag
  • popcornplaya

Värre att städa efter katterna än att äta din grillade kyckling. Det är nog verkligen ingen fara!

• 30maj
    viggen skrev 2013-05-10 20:45:38 följande:
    De är nog ingen fara ska du se :) Men tänk på att man ska va försiktigt med grillad mat...

Ska man?? Har ja aldrig hört:O
Svar på tråden BF januari 2014