• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • ytrewq

Jag kan hålla med om att det finns en hel del riktigt snygga persiska tjejer.

Däremot måste jag påstå att ingen av dem som visas i trådstarten är särskilt snygg...

• Mandi74

Skönhet ligger i betraktarens ögon och det du tycker kan ingen säga är fel, men det finns säkert många som inte håller med dig. Själv anser jag att insidan och en person utstrålning är det som avgör om de är attraktiva eller inte. 

By blood and by me I fall when you leave By blood and by me I follow your lead
  • GalerieMaeght
    HWT skrev 2013-08-08 01:49:20 följande:
    Det kallas "massa skönhetsoperationer" kära du.
     Sen är den riktiga skönheten när du tar bort sminket.

TACK OCH HEJ. 
    Joo, och det blir absurt att prata om någon sorts nationell skönhet och visa upp en radda plastikopererade personer, d v s personer som i många fall har ändrat sina nationaldrag (f´låt alla PK-människor).

Hur kan ett plastigt överspacklat utseende överhuvudtaget anses som vackert?
  • felix veritas
    Velouria skrev 2013-08-06 22:26:28 följande:
    Mmm, hade inte landet haft sådana fittiga religionslagar så hade nog de flesta av de här kvinnsen piffat till sig en del.

Fast visst, man kan alltid visa upp bilder på religiöst klädda kvinnor för att säga att de är såååå fuuuuula. Moget...inte...
    Nej, moget är det inte och så fula är de väl inte? Svart är dessutom en svår färg för många av oss.

Men å andra sidan är ju tråden inte så mogen heller. Mer väldigt fåning och därför tyckte jag det passade med ett fånigt inlägg.

Lägger in en bild på en bankrånande nunna som verkligen behöver en ansiktsbehandling så att du och Dorian förstår att jag inte vill kränkha någon......

Och tyvärr Birger, är det ingen rump-bild:

• Dorian Ertymexx
    felix veritas skrev 2013-08-11 13:32:38 följande:
    Nej, moget är det inte och så fula är de väl inte? Svart är dessutom en svår färg för många av oss.

Men å andra sidan är ju tråden inte så mogen heller. Mer väldigt fåning och därför tyckte jag det passade med ett fånigt inlägg.

Lägger in en bild på en bankrånande nunna som verkligen behöver en ansiktsbehandling så att du och Dorian förstår att jag inte vill kränkha någon......

Och tyvärr Birger, är det ingen rump-bild:

Och ändå lyckas du, för det stavas faktiskt KRÄNGCKHT!!!!! Skrikandes
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Rocktrollet

Jag tycker inte iranska/ persiska tjejer är särskilt snygga.
    Samtliga tjejer du har bilder på TS ser ut som transor.

Stereotypiskt ja, men jag tycker faktiskt klassiska blondiner är snyggast. Nätta, rågblonda, feminina och sköra.
    Önskar jag såg ut så själv.    

• Rocktrollet

Eller den högra tjejen på första bilden har fina ögon och fint år. Men varför ska dom alltid måla sönder ögonbrynen?

• lille Birger
    Rocktrollet skrev 2013-08-12 05:51:12 följande:
    Jag tycker inte iranska/ persiska tjejer är särskilt snygga.
    Samtliga tjejer du har bilder på TS ser ut som transor.

Stereotypiskt ja, men jag tycker faktiskt klassiska blondiner är snyggast. Nätta, rågblonda, feminina och sköra.
    Önskar jag såg ut så själv.    

• Rocktrollet
    lille Birger skrev 2013-08-12 12:16:14 följande:

Jag förstår inte vad du menar Birger min lille.
  • liquorice

Har läst igenom tråden och herrejävlar så rasistisk man kan vara TS!

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer