• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • tikki masala
    Persisk skrev 2013-04-29 15:47:47 följande:
    VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
    Persisk om du nu är så himla snygg varför inte lägga upp en bild på dig själv?  Nu vet jag att persier är ganska snygga. (de som sminkar sig alltså) Precis samma som att jag också kan bli snygg med en massa smink. Konstigt egentligen hur man kan få en massa män att springa efter sig bara genom att sminka sig en j*vligt massa... 
  • lille Birger
    DummaMej33 skrev 2014-01-02 17:03:04 följande:
    smaken är som baken :)
    Så du gillade också gungbilden?
  • GalerieMaeght
    lille Birger skrev 2013-12-30 20:48:27 följande:
    Persiska tjej:

Hennes (eller hans?) ansiktsuttryck är inte sympatiskt. Man blir ju rädd. Men kan dock tänkas att denna person kan skörda vissa framgångar inom skräckfilms-genren.
  • GalerieMaeght
    tikki masala skrev 2014-01-02 16:57:32 följande:
    Persisk om du nu är så himla snygg varför inte lägga upp en bild på dig själv?  Nu vet jag att persier är ganska snygga. (de som sminkar sig alltså) Precis samma som att jag också kan bli snygg med en massa smink. Konstigt egentligen hur man kan få en massa män att springa efter sig bara genom att sminka sig en j*vligt massa... 

Är det någon som allvar tror på att vissa folkslag är snyggare än andra? De som menar att svenskor är snygga, titta er omkring: Det finns svenskor som är snygga och det finns svenskor som inte alls är snygga och däremellan en STOR grupp som varken är det ena eller andra. Samma sak tror jag gäller för iranska tjejer - och för afrikanska - och för albaniska - och...ni förstår nog vad jag menar.

Allt handlar om individuell tycke och smak, vissa gillar kraftigt spacklade donnor med långt hår och opererade näsor. Men va bra, då finns ju iranskor att glo på, andra kanske föredrar "less is more" och har svenskorna att spana på. Eller så gillar man överspacklade, plastikopererade svenskor eller osminkade iranskor i burka eller niquab (vet ej hur det sistnämnda stavas). Ja, det finns nog något för de flesta smakriktningar.

Det jag vill opponera mig emot här är att, LÄGG AV MED ATT PROMOTA PLASTIKOPERERADE SOM SNYGGA!
    Vem kan inte bli "snygg" om man lägger sig under kirurgkniven? Inte f-n säger man att någon är världsmästare i långdistans om personen ifråga var dopad när han/ hon sprang loppet.
  • Molly91

det här jag o min kille från Iran . Okej , jag har lagt upp mina bilder för att säga att vi iranier är inte mer eller mindre än andra människor snygga . vi  är vanliga som alla andra . Alla människor lika värda , snygga och fina . Det finns ingen skillnad om du är blod eller svart , rik eller fattig ... jag vet inte vem är som har gjort den här tråden om iranier . Jag tror inte ens att hon är persisk eftersom hon gör allt värre om iranska tjejer . De här bilderna som är på nätet är inte från vanliga tjejer . Ja , vi iranska tjejer liknar  inte varandra heller. 80% av tjejer som har bild på nätet och har opererat sig är från huvudstaden Tehran . Det e inte som Sverige . I Iran det är jätte stor skillnad mellan tjejer som bor i huvudstaden och som bor i små städer.

Hej !
  • kakmonstret123
    lille Birger skrev 2014-01-02 17:36:48 följande:
    Så du gillade också gungbilden?
    Du tycker inte hon behöver banta en hel jävla del...? Vidrigt ju...
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer