tikki masala skrev 2014-01-02 16:57:32 följande:
Persisk om du nu är så himla snygg varför inte lägga upp en bild på dig själv? Nu vet jag att persier är ganska snygga. (de som sminkar sig alltså) Precis samma som att jag också kan bli snygg med en massa smink. Konstigt egentligen hur man kan få en massa män att springa efter sig bara genom att sminka sig en j*vligt massa...
Är det någon som allvar tror på att vissa folkslag är snyggare än andra? De som menar att svenskor är snygga, titta er omkring: Det finns svenskor som är snygga och det finns svenskor som inte alls är snygga och däremellan en STOR grupp som varken är det ena eller andra. Samma sak tror jag gäller för iranska tjejer - och för afrikanska - och för albaniska - och...ni förstår nog vad jag menar.
Allt handlar om individuell tycke och smak, vissa gillar kraftigt spacklade donnor med långt hår och opererade näsor. Men va bra, då finns ju iranskor att glo på, andra kanske föredrar "less is more" och har svenskorna att spana på. Eller så gillar man överspacklade, plastikopererade svenskor eller osminkade iranskor i burka eller niquab (vet ej hur det sistnämnda stavas). Ja, det finns nog något för de flesta smakriktningar.
Det jag vill opponera mig emot här är att, LÄGG AV MED ATT PROMOTA PLASTIKOPERERADE SOM SNYGGA!
Vem kan inte bli "snygg" om man lägger sig under kirurgkniven? Inte f-n säger man att någon är världsmästare i långdistans om personen ifråga var dopad när han/ hon sprang loppet.