• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Medlem3
    GalerieMaeght skrev 2013-07-31 09:50:36 följande:
    Hur kommer man fram till något som detta?
    Vilken tjej som helst med androgyna drag - oavsett härkomst - kan se "ut som en transa".
    Spelar väl ingen roll om det är fråga om en asiat, persier, afrikan eller europé.

Och sedan spelar det väl heller ingen roll vad det är som gör att någon ser "ut som en transa" eller ej, d v s om det det beror på sminket eller anletsdragen. Ser man "ut som en transa", så ser man ut som en transa. Det är ju dumt att sminka som en transa om man inte vill se ut som en sådan.
    Iranska tjejer är generellt mer nätta än vad europeiska tjejer är annars har du rätt i det du säger.

"Krafs"... Finner inga ord för dig. 
    http://www.trelleborgsallehanda.se/archive/00257/KB200810971588483AR_257038a.jpg är inte 100 hästlänger snyggare än någon av de jag postade bild på. Observera att den sista tjejen inte alls är översminkad
    Krafs skrev 2013-07-26 09:41:55 följande:
    Haha. Vilka skabb! 
  • Robespierre

Visst är de vackra, men när de närmar sig 50 ser de ut som gamla lädersoffor pga solen i dessa länder.

From dream to dream we have always been, like an everflowing stream
  • Dorian Ertymexx
    Medlem3 skrev 2013-08-19 03:17:25 följande:
    Iranska tjejer är generellt mer nätta än vad europeiska tjejer är annars har du rätt i det du säger.

"Krafs"... Finner inga ord för dig. 
    www.trelleborgsallehanda.se/archive/00257/KB2... är inte 100 hästlänger snyggare än någon av de jag postade bild på. Observera att den sista tjejen inte alls är översminkad

Nåja, DET skulle jag inte säga.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • byn163

alla avundsjuka jävlar kan kolla på den här videon så ser ni hur vackra iranier är

">

och jag vill inte höra att dom är sönder opererade i videon , opererat näsan, eller fan vet jag ni klagar ju på allt? vem fan bryr sig om dom har opererat näsan? dom är ju fortforande hur vackra som helst. 
    ifall en svensk hade opererat näsan så skulle hon ändå inte ha sån vacker skönhet och sån fin utseende som dom flesta iranska tjejer eller kvinnor har. 
    vissa människor i den här tråden vägrar erkänna att iranier är ett av världens vackraste

• Rushmore
    byn163 skrev 2013-11-27 18:15:01 följande:
    alla avundsjuka jävlar kan kolla på den här videon så ser ni hur vackra iranier är

" rel="nofollow" target="_blank">

och jag vill inte höra att dom är sönder opererade i videon , opererat näsan, eller fan vet jag ni klagar ju på allt? vem fan bryr sig om dom har opererat näsan? dom är ju fortforande hur vackra som helst. 
    ifall en svensk hade opererat näsan så skulle hon ändå inte ha sån vacker skönhet och sån fin utseende som dom flesta iranska tjejer eller kvinnor har. 
    vissa människor i den här tråden vägrar erkänna att iranier är ett av världens vackraste
    Hårdopererade och med tjocka lager smink? Anses det som vackert i den delen av världen?
  • lille Birger

Då kontrar jag med den här!

• Krafs

vacker skönhet, alltså. Är det ungefär som att vara intelligent geni?

Du sitter inte på någon universal sanning, Einstein. Alla tycker olika. Lite som med bilar. Jag gillar en typ av bil, du gillar en annan.

Jag tycker iranier kan se bra ut, men de spektakel som länkas ser ju ut som kriget själv. Sedan är ju iranska kvinnor fula som stryk när de blir äldre. Skäggigare än deras manliga jämlikar.. Det är defacto sanning!
    (25.media.tumblr.com/ae2726d283ed6f5559ac6ecd7383fa75/tumblr_mt3dejJkbV1rho6syo1_250.jpg sexeeeh)
  • lille Birger

Det här är europeiska tjejer i ett nötskal:

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer