• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Habitus

Jag är inte född svensk, härstammar från ett latinskt land. Jag tycker såklart att många av de bilder jag har sett här visar ju jättevackra tjejer. Men din argumentation är inte bara provocerande utan full av fördomar och okunskap. Jag la ett inlägg om min erfarenhet och det är min sanning, tyvärr. Men det får mig inte att tro att alla skulle vara så. Dock ska mitt inlägg inte ses som ett försök att trycka ner Iranier. Faktum är att TS och någon till trycker ner andra genom sitt ställningstagande och det verkar de vara helt omedvetna om att de gör... Förvånad

• Cherry Cupcake

hmmm tjejen till höger på förta bilden ser rejält opererad ut, i mina ögon inte så snyggt.
    de andra tjejerna är kändisar/modeller och den sista bilden på en random brud..
    ska vi plocka fram bilder på svenska opererade tjejer/ kändisar/modeller och nån random tror jag vi hamnar på samma nivå. 
    det handlar väl mest om tycke och smak. svenska tjejer är ju iof kända för att vara vackra men i grund och botten handlar det nog mer om hur man tar hand om sig och bryr sig om sitt yttre..

• Habitus
    Cherry Cupcake skrev 2013-12-07 15:01:33 följande:
    hmmm tjejen till höger på förta bilden ser rejält opererad ut, i mina ögon inte så snyggt.
    de andra tjejerna är kändisar/modeller och den sista bilden på en random brud..
    ska vi plocka fram bilder på svenska opererade tjejer/ kändisar/modeller och nån random tror jag vi hamnar på samma nivå. 
    det handlar väl mest om tycke och smak. svenska tjejer är ju iof kända för att vara vackra men i grund och botten handlar det nog mer om hur man tar hand om sig och bryr sig om sitt yttre..
  • Mrs K

Har bara läst TS och mitt svar blir: Förmodligen för att du tycker om den typen av utseende?

• GalerieMaeght
    Vargflicka skrev 2013-12-04 20:08:58 följande:
    Jag förundras över att det finns människor som är så jäkla korkade i huvet som ts alltså... att du ens orkar. Jag är stolt svensk och tycker att vita och japaner är de vackraste (och speciellt vit hud, oavsett hårfärg), men inte fan är jag så dum att jag prackar på andra det och påstår att det är fakta bara för att jag tycker så.
    Du får mig snarare att tycka mindre om perser, inte för du representerar hela bunten, men du gör ju bra reklam för din "ras" verkligen.
    Gör något vettigare med din fritid kan man ju tycka, men du har väl bara sminket och ungarna. Eller tror du att du kan omvandla hela världen till perser-älskare? Skrattar ihjäl mig.

Anledningen till att man gör som TS kan inte röra sig om annat än mindervärdeskomplex.
  • MIiisia

Det enda iranska tjejer är kända för är örnnäsa, unibrow och mustasch.
    Vad är det här för skittråd, förresten? Vad gör moderatorerna? Stäng ner skiten.

• Krafs
    lille Birger skrev 2013-12-30 20:48:27 följande:
    Persiska tjej:

ryyyys
  • mellimalli
    Persisk skrev 2013-04-29 18:00:00 följande:
    Sluta va fördomsfull, ALLA iranier har inte stora näsor. Jag har en naturlig liten näsa. Har ALLA svenskar blåa ögon? nej, alla iranier har inte stora näsor, det varierar. Och att iranier opererar näsorna är pga att det är TREND i iran samt det är hur billigt som helst. 
    Du säger ju emot dig själv eftersom du i flera inlägg skriver "Svenskar är bleka blåögda". 

Och alla bilder du har lagt upp är opererade, vaxade, sminkade, plockade, och tro mig även såna brudar använder löshår :) 

Och de e bara att acceptera att alla inte tycker som du. :) 
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer