• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • byn163

jaja spelar ingen roll sminkad eller osminkad. Hela världen sminkar ju sig, finns kanske 1 av 1000 tjejer som är snygg utan smink, och jag själv var i Iran den här året och såg riktigt snygga tjejer som jag aldrig i livet har sett här i Sverige. Jag skrattar ihjäl mig när vissa här försöker jämföra svenska tjejer med iranska, det måste vara årets skämt asså!  dom flesta här i v'ärlden vet ju ändå att iranier/perser är ett av världens vackraste både på utsidan o insidan spelar ingen roll

• byn163

riktigt tragiskt att jag inte har några snygga bilder på iranska tjejer som jag såg, dom bilderna som skaparen av den här forumet har lagt ut så tycker jag att det finns 100 ggr snyggare i själva Iran. Och nu försöker jag inte bara säga att iranier är snygga och försöka skryta om dom men det finns många andra länder som har riktigt fina tjejer som Libanon och bland annat Turkiet osv, men iranska tjejer är iaf ett av världen vackraste

• byn163
    Rushmore skrev 2013-11-27 18:44:19 följande:
    Hårdopererade och med tjocka lager smink? Anses det som vackert i den delen av världen?
    du har förfan ingen smak, det enda du kan göra i ditt liv är att klaga på tjejernas smink och opererade näsor förfan, vad spelar det för roll om dom är opererade? dom är fortf fina när dom har opererat sig? dom behöver inte vara direkt från fabriken inte
  • byn163

SÅ nu får ni lite bilder på iranska tjejer. Om ni nu säger "neej fyfan va fula" "omg vad sönder opererade dom är" "ooooh 10 ton smink" sånt skitsnack lägger vi ner, nu snackar vi snygg eller ful. spelar ingen roll om dom har sminkat sig 1 ton eller opererat hela ansikten. om svenska tjejer hade gjort samma sak skulle dom aldrig få en sån snygg skönhet som dom brudarna på bilderna har. ni som tycker att dom är fula ni har verkligen ingen smak, ni borde förfan hoppa ner från närmaste fönstret, det är ju enda sättet och bli av med svartsjuka människor som jag har tröttnat på

• Venne

Jag tycker många persiskor är vackra, men det är ju ungefär som överallt. Finns vackra och mindre vackra. Det jag reagerade på i videon här ovan var att de som valts ut som vackra iranskor var de med ljusa ögon, ganska ljus hy, opererade näsor som ser mer europeiska ut osv. Varför tar man en massa vackra persiska kvinnor och gör om så de ser mer europeiska ut och sedan kallar de vackrast i Iran? Vad var fel på de mörka tjejerna? Det tillhör ju charmen med just persiska vackra kvinnor, att de har lite särskilda drag. De har tex ofta en särskild näsa, en ganska rak linje från pannan och ned längs näsan och tjockt mörkt hår i fin kvalitet. Va fan, sluta idealisera det som INTE är typiskt samtidigt som ni säger att de är vackra. Så blandade signaler som bara ger komplex. Kanske förklarar mängderna smink.

• MrRed
    byn163 skrev 2013-11-28 18:01:27 följande:
    SÅ nu får ni lite bilder på iranska tjejer. Om ni nu säger "neej fyfan va fula" "omg vad sönder opererade dom är" "ooooh 10 ton smink" sånt skitsnack lägger vi ner, nu snackar vi snygg eller ful. spelar ingen roll om dom har sminkat sig 1 ton eller opererat hela ansikten. om svenska tjejer hade gjort samma sak skulle dom aldrig få en sån snygg skönhet som dom brudarna på bilderna har. ni som tycker att dom är fula ni har verkligen ingen smak, ni borde förfan hoppa ner från närmaste fönstret, det är ju enda sättet och bli av med svartsjuka människor som jag har tröttnat på

Ok, så du är fjorton år & tycker om iranska tjejer, nu vet vi det. Taskigt självförtroende? Var bara lugn, det går nog över när du lämnar tonåren.
  • byn163

och jag såg vissa i tråden som tyckte att Elnas Shakerdoost inte alls är snygg eller vacker. hahahahah seröst? jag hoppas att ni inte är seriösa och måste skämta på nåt sätt. hon har ju en riktigt persisk skönhet måste nog vara den vackraste. såg att folk skrev att hon har för mycket smink,  nu ska jag visa där hon inte alls har smink på bilderna

på dom här 2 bilderna ovanför så har hon 0% smink,

det är vad jag kallar PERSISK SKÖNHET! FUCK HATERS

• Pro64

Ha ha.
    Jag var i Iran för 12 år sedan och blev riktigt kär för första gången i mitt liv. Inte hemlig beundrare, så pass kär att jag (en notorisk blyg person då) gjorde slag i saken (är svensk själv).
    Nu har vi varit gifta i 11 år och har en son på 8 år, och längtar efter ett till barn nu.
    Jag är partisk i denna fråga kan jag säga... Men mitt intryck är ändå, att iranska tjejer är väldigt snygga.

Hur blir man när man blir äldre? Ja även blonda tjejer blir fula i så fall....
    Det är bara en tidsfråga.

Nej - smaken är som baken - och tur är det!

• ZeldinaMina

Jaja. Roligt att du bara sätter ut bilder på kända människor .

• lille Birger

Till och med en svensk white trash kvinna kan vara snyggare än en iranska:

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer