• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • byn163

claudia lynx och  lnas shardoust är dom enda kändisarna, vadå jag lägger ut bilder på kändisar? o hon på andra bilden hon är skådespelare och resten är bara vanliga tjejer som bor i tehran. jag sa ju det, de enda ni kan göra är ju att klaga 

• byn163

MrRed skrev 2013-11-28 18:09:07 följande:
    Ok, så du är fjorton år & tycker om iranska tjejer, nu vet vi det. Taskigt självförtroende? Var bara lugn, det går nog över när du lämnar tonåren.
    jävla pajas det enda du kan göra är ju att klaga och hitta på massa skit som inte ens handlar om bilderna, nu snackar vi om vilka som är snygga. de märks ju att du inte har nåt svar o ge tillbaka o jag är faktiskt 19.
    det verka vara svårt för dig att erkänna eller hur? 

• MrRed
    byn163 skrev 2013-11-29 11:23:54 följande:
    jävla pajas det enda du kan göra är ju att klaga och hitta på massa skit som inte ens handlar om bilderna, nu snackar vi om vilka som är snygga. de märks ju att du inte har nåt svar o ge tillbaka o jag är faktiskt 19.
    det verka vara svårt för dig att erkänna eller hur? 
    Se där, alltså tonåring. Nej, jag låter er småflickor kivas vidare, jag är nog för gammal att tramsa med er som uttrycker er som fjortisar. Finns det inget tonårsforum du kan "hänga på"?
  • ZeldinaMina

Asså stick ! Tyckte du verkade rolig till o med skönt kaxigt att du ens orkade göra den här tråden.. Men nu börjar d bli för mycket. Kul för dig, ja jätte snygga tjejer ! Jätte vackra . Vackrare än alla tjejer i Sverige .oj wow ni har tur i Iran som får ha såna skönheter .. Stick för fan! D räcker. Sätt ut en bild på dig själv för fan så kan Sverige rösta o få en talan om vi tycker att persiska män är fina! :/ helt sjuk grej att sitta o tjata på . Varför är persiska tjejer fina?? Hahah skojare . Väx upp för fan . Tjock fula

• Habitus

Jag har dejtat två iranska tjejer (är själv inte därifrån)  och möjligen har jag träffat två mkt speciella tjejer... den ena satte sig själv i centrum och vill inte göra nåt för mig då hon ansåg att mannen ska ge uppmärksamhet till sin kvinna. Jag hjälpte henne med sitt hem, Med hennes tvätt nån gång (motsvarande gjorde hon aldrig för mig), bil samt i jobbfrågor till det bättre, för henne. Anser mig själv vara en snäll ung man, tolerant och med sunda värderingar som dessutom ser bra ut. Den andra tjejen bjöd jag hem vid ett tillfälle och fixade en jättefin middag, tända ljus, kyld vin och hemlagad mat samt fräsch sallad. Det blev uppskattat och jag blev jätteglad! Vid ett senare tillfälle bjöd hon mig på lunch, jag mötte henne utanför hennes hem (hade inte varit där tidigare) och så tog hon med mig till Pizzerian, köpte ett par och så gick vi hem till henne och hade lunch... missförstå mig inte. Jag uppskattar såklart ändå gesten... men när jag läser allt ovan... ja, finns säkert tjejer som är fina BÅDE på utsidan som på insidan men det är inte min erfarenhet. Tjejerna var 30-35+ så det var inga "unga" heller så att man ursäkta deras sätt pga av ålder eller så... 

• byn163
    Mona11 skrev 2013-12-02 21:26:09 följande:
    Läs denna och prata sen om det (naturliga) persiska skönhet!! hahahahaha. Varför härmar de europiska tjejer och blonda håret och har på sig färgade linser!!! 

www.theguardian.com/world/iran-blog/2013/mar/...
    vadå ska du dra alla 20-30 miljoner tjejer i Iran över en kam eller? inte fan opererar alla tjejer i iran sig själva. spelar ingen roll opererad eller ej opererad, dom har fortfarande finaste skönheten. avundsjuk ba för 10 av 1000 tjejer ser bra ut här i Sverige eller? och när du säger dom härmar europiska "tjejer" vadå härmar europiska? så när ni blonda tjejer färgar håret svart härmar ni då iranier eller? linser? finns många tjejer som ja känner här i Sverige som har linser. vad försöker du komma fram till? att iranier härmar andra länder eller. härmar inte svenska tjejer andra länder då? när dom färgar håret svart?, trycker in 900cc silikon i brösten, eller fixar duckläppar?.
    blonda hår är det bara europiska tjejer eller? alla människor i världen färgar håret blond, så du menar varje land som färgar håret blond härmar europa eller? hahahahaha kom du inte med nåt bättre svar eller. och speciellt linser. jätte många tjejer som använder så dom härmar europer eller?
    Hoppas att du inte var så seriös med ditt barnsliga svar
  • byn163
    ZeldinaMina skrev 2013-11-29 18:35:24 följande:
    Asså stick ! Tyckte du verkade rolig till o med skönt kaxigt att du ens orkade göra den här tråden.. Men nu börjar d bli för mycket. Kul för dig, ja jätte snygga tjejer ! Jätte vackra . Vackrare än alla tjejer i Sverige .oj wow ni har tur i Iran som får ha såna skönheter .. Stick för fan! D räcker. Sätt ut en bild på dig själv för fan så kan Sverige rösta o få en talan om vi tycker att persiska män är fina! :/ helt sjuk grej att sitta o tjata på . Varför är persiska tjejer fina?? Hahah skojare . Väx upp för fan . Tjock fula
    vrf ska ja langa bild på mig sj? ja skaffade konton ba för att skriva med perosner här som försöker trycka ner iranier fast egentligen är dom svartsjuka för dom föddes med svensk bakgrund
  • Vargflicka

Jag förundras över att det finns människor som är så jäkla korkade i huvet som ts alltså... att du ens orkar. Jag är stolt svensk och tycker att vita och japaner är de vackraste (och speciellt vit hud, oavsett hårfärg), men inte fan är jag så dum att jag prackar på andra det och påstår att det är fakta bara för att jag tycker så.
    Du får mig snarare att tycka mindre om perser, inte för du representerar hela bunten, men du gör ju bra reklam för din "ras" verkligen.
    Gör något vettigare med din fritid kan man ju tycka, men du har väl bara sminket och ungarna. Eller tror du att du kan omvandla hela världen till perser-älskare? Skrattar ihjäl mig.

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer