• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Lillmajsan
    Molly91 skrev 2014-05-17 20:11:09 följande:
    det här jag o min kille från Iran . Okej , jag har lagt upp mina bilder för att säga att vi iranier är inte mer eller mindre än andra människor snygga . vi  är vanliga som alla andra . Alla människor lika värda , snygga och fina . Det finns ingen skillnad om du är blod eller svart , rik eller fattig ... jag vet inte vem är som har gjort den här tråden om iranier . Jag tror inte ens att hon är persisk eftersom hon gör allt värre om iranska tjejer . De här bilderna som är på nätet är inte från vanliga tjejer . Ja , vi iranska tjejer liknar  inte varandra heller. 80% av tjejer som har bild på nätet och har opererat sig är från huvudstaden Tehran . Det e inte som Sverige . I Iran det är jätte stor skillnad mellan tjejer som bor i huvudstaden och som bor i små städer.

Vilka snyggingar!Solig
  • lille Birger
    kakmonstret123 skrev 2014-05-17 20:15:29 följande:
    Du tycker inte hon behöver banta en hel jävla del...? Vidrigt ju...
    Absolut inte.
  • Orcha

Kvinnor har nåt innanför pannan. Män som söker idioter är...

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • GalerieMaeght
    Molly91 skrev 2014-05-17 20:11:09 följande:
    det här jag o min kille från Iran . Okej , jag har lagt upp mina bilder för att säga att vi iranier är inte mer eller mindre än andra människor snygga . vi  är vanliga som alla andra . Alla människor lika värda , snygga och fina . Det finns ingen skillnad om du är blod eller svart , rik eller fattig ... jag vet inte vem är som har gjort den här tråden om iranier . Jag tror inte ens att hon är persisk eftersom hon gör allt värre om iranska tjejer . De här bilderna som är på nätet är inte från vanliga tjejer . Ja , vi iranska tjejer liknar  inte varandra heller. 80% av tjejer som har bild på nätet och har opererat sig är från huvudstaden Tehran . Det e inte som Sverige . I Iran det är jätte stor skillnad mellan tjejer som bor i huvudstaden och som bor i små städer.

Så det är inte alls så att du lag upp bilderna här för att du tycker att du och din kille är rätt snygga..? Hmm.
  • lille Birger
    Den här tjejen är mkt större än den du tyckte var vidrig.

• Lizzy 488

Mmmmm Jag gillar Persiska män och erat språk är sååå sjukt sexigt att jag bara vill hångla upp er i brygga när jag hör er prata. Azizam Doosetdaram Hjärta

• missmarple
    GalerieMaeght skrev 2014-01-03 12:54:01 följande:
    Hennes (eller hans?) ansiktsuttryck är inte sympatiskt. Man blir ju rädd. Men kan dock tänkas att denna person kan skörda vissa framgångar inom skräckfilms-genren.
    Menar du en kille som har opererat höfterna? Nej det är en tjej med största sannolikhet.
  • missmarple
    Mona11 skrev 2013-12-02 21:26:09 följande:
    Läs denna och prata sen om det (naturliga) persiska skönhet!! hahahahaha. Varför härmar de europiska tjejer och blonda håret och har på sig färgade linser!!! 

www.theguardian.com/world/iran-blog/2013/mar/...
    Ja och ljusa tjejer solar för att få färg, och färgade linser är väll relativt vanligt bland de som är modeintresserade. Färgar håret gör också många blondisar för att få mörkt hår. Gräset är alltid grönare...
  • GalerieMaeght
    missmarple skrev 2014-05-18 22:09:16 följande:
    Menar du en kille som har opererat höfterna? Nej det är en tjej med största sannolikhet.
    Nja, jag menade nog snarast att ansiktet skulle kunna vara ett mans-ansikte. Trodde inte att det var en man som opererat höfterna, men vem vet; kanske finns de som gör det också...
  • Medlem3
    Det där är Coco Austin och hon är väldigt vältränad med en stor stuss. Du kan googla bilder på henne. Hon är inte fet och att banta skulle bara göra att hon gick ned i muskelmassa.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer