• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • La Lola
    Persisk skrev 2013-04-29 17:31:30 följande:
    Jag som persisk har all rätt att vara stolt, vad har ni emot det? Alla dessa tjejer jag visat, de är ju vackra och fina, äkta persiska skönheter. Ni som säger att de är sminkande ni kan inte må bra, ALLA SMINKAR sig, det är ovanligt att inte sminka sig. Hahah! Alla dessa hollywood kändisar har fixat det ena eller det andra. Iranska/persiska tjejer är kända för att vara vackra och exotiska. Acceptera det bara.
    Ingen har något emot att du är stolt.
    Men återigen; ALLT LIGGER I BETRAKTARENS ÖGON.

Tror fortfarande att du bara försöker vara provocerande se om du kan dra i gång ett bråk.
    Jag tvivlar på att du är seriös.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Persisk
    Mithra skrev 2013-04-29 17:31:15 följande:
    Killarna sexiga? Enligt vem? Jag tycker bara dom är som ryamattor. Inget för mig!

Varför kan du inte bara acceptera att alla har olika åsikter? Sluta sitta här och försöka hävda dig själv och din "ras" som en och annan fjortis. Ut och gör något av ditt liv.
    Killar ska vara håriga, mörkt svart hår är snyggast och sexigast. Blondiner är ju hårlösa, killarna också. riktigt fult
  • Mithra
    Persisk skrev 2013-04-29 17:31:30 följande:
    Jag som persisk har all rätt att vara stolt, vad har ni emot det? Alla dessa tjejer jag visat, de är ju vackra och fina, äkta persiska skönheter. Ni som säger att de är sminkande ni kan inte må bra, ALLA SMINKAR sig, det är ovanligt att inte sminka sig. Hahah! Alla dessa hollywood kändisar har fixat det ena eller det andra. Iranska/persiska tjejer är kända för att vara vackra och exotiska. Acceptera det bara.
    Klart du får vara stolt, men det kan du väl vara någon annanstans? För just nu beter du sig omen liten skitunge som tror du är bättre än alla andra i världen.

Vet du vad vi kallas när vi är stolta över att vara svenskar? RASISTER! Tack för den liksom.
    Kila nu iväg till sandlådan.
  • Colisa

Jag har hört att det är för att de ofta plastikopererar sig och lägger ner mycket pengar och tid på sitt utseende, frisörbesök, smink, manikyr och sådant. Den uppgiften kom från en persisk kvinna, och av bilderna ovan att döma verkar hon ha rätt. Alla ser väldigt fixade, välsminkade och nyfriserade ut. Tjejen på tredje bilden verkar dessutom ha gjort något mindre lyckat ingrepp med överläppen, hon ser ju helkonstig ut i ansiktet.

• Anghammarad
    Persisk skrev 2013-04-29 17:22:21 följande:
    Du föredrar blond, blekhet, vit och formlös kropp. hahahahha. :) som sagt alla har olika åsikter. Självklart attraheras en blekis av andra blekisar.. ni är för blinda för att se den vackra exotiska skönheten som tjejerna från Iran och mellanöstern Har.
    Nej, jag föredrar en naturligt frisk och vältränad look dvs raka motsatsen till det du visar i dina bilder. 
  • La Lola
    Wittra skrev 2013-04-29 17:35:37 följande:
    Herregud, vilka transor du letat upp bilder på..... 
    Drömmer
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Ssjag

Nu är jag iranska själv, och en naturlig sådan och tycker dom tjejerna i ts är helt groteska. Vad ger du för bild egentligen av persiska skönheter? Allt det där är bara fett sprutat i deras face, och Michael Jackson-näsor.. Det finns naturligt vackra persiska kvinnor och det är ingenting som du visar i din tråd tyvärr..

• Mithra
    Persisk skrev 2013-04-29 17:33:19 följande:
    Killar ska vara håriga, mörkt svart hår är snyggast och sexigast. Blondiner är ju hårlösa, killarna också. riktigt fult
    Din åsikt, ja. Din åsikt är inte lag. Jag är uppvuxen och upplärd att ha mina egna åsikter.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer