• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Persisk
    Ssjag skrev 2013-04-29 17:37:15 följande:
    Nu är jag iranska själv, och en naturlig sådan och tycker dom tjejerna i ts är helt groteska. Vad ger du för bild egentligen av persiska skönheter? Allt det där är bara fett sprutat i deras face, och Michael Jackson-näsor.. Det finns naturligt vackra persiska kvinnor och det är ingenting som du visar i din tråd tyvärr..
    haha du kan inte vara iranie, kodoum irani barghie iraniaro miaye pain? kheng khodeti ;) 
  • elyse

Haha! Alla ser väl inte ut sådär... Men ja, generellt tycker jag också att perser är vackra. Kan ha att göra med att det är ett väldigt uppblandat folk och "blandbarn" brukar ju bli vackra. 

• Mithra
    princesspeach skrev 2013-04-29 17:32:31 följande:
    Alltså, det är väl klart att många blir snygga med hjälp av plastikkirurgi? Jag tycker Malagha såg bra ut på bilderna ni lagt upp, tills dess att jag googlade henne.. 

Här tycker jag hon mest ser ut som en mer kvinnligare variant av Michael Jackson. Sedan hittade jag även en youtubefilm om hennes plastikoperationer. Och innan dom var hon verkligen inget särskilt? 
    " rel="nofollow" target="_blank">

Hade dom plåtat längre ned så hade man sett snoppen. Tyst
  • Persisk

Aylar dianati lie, vacker persisk skönhet ;) Ex porrstjräna

, studerar medicin nu.
  • Cersei

Haha vilken kass provokationstråd Drömmer

Det var ju inga naturliga skönheter du valt. De har ju mer smink på sig en vardag än vad jag har när jag går ut på krogen. Sen går det ju bara välja ett random land så kan vi nog hitta en massa skönheter från det landet tror jag. Varken vi med svenskt utseende eller ni perser/iranier skiljer sig nog nämnvärt från mängden.

• Zinnas
    Persisk skrev 2013-04-29 17:33:19 följande:
    Killar ska vara håriga, mörkt svart hår är snyggast och sexigast. Blondiner är ju hårlösa, killarna också. riktigt fult
    Vadå "ska vara"? Alla tycker väl olika? 
  • Persisk
    elyse skrev 2013-04-29 17:38:52 följande:
    Haha! Alla ser väl inte ut sådär... Men ja, generellt tycker jag också att perser är vackra. Kan ha att göra med att det är ett väldigt uppblandat folk och "blandbarn" brukar ju bli vackra. 
    Blandad folk? hahah. Vi är Perser och inget annat. Läs på lite om du inte vet. 
  • elyse
    Persisk skrev 2013-04-29 17:41:54 följande:
    Det kanske inte är något du vill kännas vid? Att många olika folkslag funnits med i historien gör inte dagens perser mindre "persiska". De flesta länder har många olika influenser i dagens befolkning. 
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 17:41:54 följande:
    Finns väl visst halviranier.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer