• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Ernst Hugo
    Åsa skrev 2013-06-05 21:38:19 följande:

Karamellknallar över huvud taget brukar väl ha dem?

Stämmer såklart
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Tjohalia03

Kan tycka att dansband är riktigt kul att lyssna på ibland. Skäms T.ex. när man är ute och campar eller på en sommarfest...

• SweeneyToddy

Jag gillar Månskenssonaten av Beethoven.

• Doofie
    SweeneyToddy skrev 2013-06-09 02:49:40 följande:
    Men det är ju verkligen ingen dålig smak!!!
    Mossan är djup här i Svergie ...
  • SweeneyToddy
    Doofie skrev 2013-06-09 02:51:22 följande:
    Men det är ju verkligen ingen dålig smak!!!
    Det klassas som konstigt att lyssna på klassisk musik istället för vanlig musik.
  • Tjohalia03
    SweeneyToddy skrev 2013-06-09 02:49:40 följande:

Då har väl jag också något mer att bekänna, för det är min favorit av honom.
  • bastardized

Dålig smak, oja!
    Jag anser att Linda "Hurst" Vaughn ( i sina yngre år) är den mest fulländande kvinna som har trampat vår jord.

• Doofie
    SweeneyToddy skrev 2013-06-09 02:53:37 följande:
    Det klassas som konstigt att lyssna på klassisk musik istället för vanlig musik.
    Det visste jag inte... Men om du tycker det är dålig smak så får du ju tycka det såklart. Jag ÄLSKAR att lyssna på klassisk musik, mycket bättre än "vanlig" musik.
    Mossan är djup här i Svergie ...
Svar på tråden Vår dåliga smak