• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • puman0507

My bad taste...

En av de få som faktiskt frivilligt lyssnar p¨å säckpipaSkäms
    Kan börja dagen med ostbågar.
    Tom och Jerry är jättekul så oxå lego...
    Smygläser svensk damtidning ibland Oskyldig

• Tillie

Jag gillar att blanda jordnötssmör och sylt, direkt från burken, inget bröd till... 

Who the fuck is Justin Bieber? / Ozzy Osbourne
  • Ernst Hugo
    Fru Eastwood skrev 2013-09-05 16:56:59 följande:
    Ok, då får jag leta rätt på något annat ställe att kalla hemma.

Du har säkert andra ovanor - bara fram med det
  • Fru Eastwood
    Ernst Hugo skrev 2013-09-05 22:04:42 följande:

Du har säkert andra ovanor - bara fram med det
    Ja, jag hade ju hoppats att det inte skulle komma till detta. Skäms Jag sörjer att min Fiat 127 inte bor hos mig längre. Den hade ett unikt ljud (tänk en gammal HD), körkänsla (som att man satt uppe på motorhuven) och utseende.
  • Ernst Hugo

Fabbricia Italiana Automobili Torino modell 127 Denna vagn kom 1971 och var en mycket djärv kombination av italiensk industridesign och hög användbarhet. Flera av dess inredningsdetaljer var så genomarbetade att koncernsyskonet Ferrari anbvände dem till deras santliga 328-modeller. Ledsen men en 127:a är långt ifrån dålig smak

• Fru Eastwood

Så Bettan har kusiner inom Ferarrisläktet. Du kan så mycket du Ernst! Glad
    Tänk att man skulle släppa iväg en adelsdam, bara sådär. Nå, hon tog faktiskt in lite vatten när det regnade, så man kan väl säga att hon hade hunnit bli lite inkontinent, på bilars vis.

Tja... vad skulle man då ha hittat på? Jag tycker att mormorsaft är bland det godaste som finns att dricka, att ostkrokar smakar bäst dagen efter påsen har öppnats och att träskor kan vara riktigt snygga (äger tyvärr inga själv ännu).

Nu ska jag ta en titt på vilka synder som du har bekänt här i tråden.Flört

• Fru Eastwood

Nu är jag inte så bra på att bedöma vad som är dålig smak och inte, men av det du har skrivit så tycker jag att
    dammsugare, grillchips vid spisen, Johnny Cash, AFV, jenka, singoalla och messmör alla är härliga grejor,
    men att skölja ned lakrisal med mjölk, äta rå blodkorv med kall vaniljsås och lyssna på tysk schlager är saker som sänder kalla kårar nedför ryggraden. Flört Sedan så är ju faktiskt lakrisal, mjölk och vaniljsås väldigt gott för sig.

Tycker att du får ett lågt slutbetyg i dålig smak ändå. Hade du köpt de där foppatofflorna däremot, då hade du plockat många poäng. Solig

• Ernst Hugo

Fru E

Måste erkänna min goda smak då jag istället för Foppatofflor valde seniorvarianten Docksta. Köpte dem direkt på fabriken vid Höga Kusten såklart

• Fru Eastwood
    Ernst Hugo skrev 2013-09-06 11:36:07 följande:
    Fru E

Måste erkänna min goda smak då jag istället för Foppatofflor valde seniorvarianten Docksta. Köpte dem direkt på fabriken vid Höga Kusten såklart
    Det gör du helt rätt i. Glad Om det var de skorna som jag såg på en bild här, så tyckte jag att de var heta. Undrar om jag har någon slags farfars-fetish? Skäms
Svar på tråden Vår dåliga smak