• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Chocoholica
    Tjohalia03 skrev 2013-07-02 00:24:14 följande:
    Gillar Banana skids, men bara om jag får dra ut dem och kladda med dem lite. :)
    Men så gott! Glad
    Hallon - lakrits klubbor? Är det dålig smak? Glad
  • Tjohalia03
    Chocoholica skrev 2013-07-02 00:53:03 följande:
    Men så gott! Glad
    Hallon - lakrits klubbor? Är det dålig smak? Glad

Inte enligt min mun. :P
  • Midna
    MrsPenn skrev 2013-06-25 00:47:31 följande:
    Min dåliga smak är att jag hänger på det hjärndöda forumet FL trots att jag vet vilken sorts folk som samlas här.
    Det är riktigt dålig smak, snudd på WT.
    Eh, du är själv medlem här, innebär det att du själv är en av dessa människor som du ser ner på?
  • Chocoholica
    Midna skrev 2013-07-02 23:07:15 följande:
    Eh, du är själv medlem här, innebär det att du själv är en av dessa människor som du ser ner på?
    Hon sa det med glimten i ögat. Tog själv det lite personligt tills hon sa hur det var. Glad
  • bastardized
    Chocoholica skrev 2013-07-01 20:17:32 följande:
    Jag gillar veteranbilar och för hårt rostade mackor = På gränsen till brända.
    Sen gillar jag 50 - 80 tals musik så jag är nog smygraggare tror jag.
    Gillar också 60 - 70 tals mode skarpt! Jag vet...
    Har inget skam i kroppen...Skäms

Bild från the60sfashion.com
  • Ernst Hugo
    Chocoholica skrev 2013-07-01 20:17:32 följande:
    Jag gillar veteranbilar och för hårt rostade mackor = På gränsen till brända.
    Sen gillar jag 50 - 80 tals musik så jag är nog smygraggare tror jag.
    Gillar också 60 - 70 tals mode skarpt! Jag vet...
    Har inget skam i kroppen...Skäms

Bild från the60sfashion.com

Det kan väl inte vara dålig smak varken med veteranbilar eller 60-tal, särskilt inte som på bilden med en bil designad av gud själv. Gissar att bilden är tagen i Hamburg 1968.
  • Choco
    Ernst Hugo skrev 2013-07-07 20:06:23 följande:

Det kan väl inte vara dålig smak varken med veteranbilar eller 60-tal, särskilt inte som på bilden med en bil designad av gud själv. Gissar att bilden är tagen i Hamburg 1968.
    Vet inte alls, vet bara att kappan är ett vill ha - objekt. Glad
  • Ernst Hugo
    Choco skrev 2013-07-09 00:14:01 följande:
    Vet inte alls, vet bara att kappan är ett vill ha - objekt. Glad

Vill passa på att rätta mitt pinsamma tillika oförlåtliga misstag angående vem som har designat bilen Skäms

Jag påstod att det var Gud själv dvs Paul Bracq, men det är ju såklart Wilhelm Hofmeister som designat den BMW 2000 CS man ser på bilden.
  • Tjohalia03
    Ernst Hugo skrev 2013-07-09 00:30:01 följande:

Vill passa på att rätta mitt pinsamma tillika oförlåtliga misstag angående vem som har designat bilen Skäms

Jag påstod att det var Gud själv dvs Paul Bracq, men det är ju såklart Wilhelm Hofmeister som designat den BMW 2000 CS man ser på bilden.

Vilka insikter du sitter och håller på, Ernst. När hade du planerat att tala om att du känner till Guds alter ego? ;)
  • Choco
    Ernst Hugo skrev 2013-07-09 00:30:01 följande:

Ha ha, trodde du menade han där uppe. Det är lugnt. Bilen är fin oavsett designer. Glad
Svar på tråden Vår dåliga smak