• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Stokke

Jag föredrar original smaken. Jag har ätit mig igenom de flesta märkena av mazariner.

• Florimell
    HerrNilsson skrev 2013-07-01 22:20:38 följande:

På helgerna brukar jag äta lite smågodis innan frukost. Efter frukost tar jag mig gärna en tupplur( jag är 32 år gammal).

Vadå, efter frukost sömnen är ju den bästa sömnen!!! Nu förtiden offrar jag mig gärna och tar morgonpasset med dottern, bara för att samvetslöst kunna ta min sovstund efter frukost :) är 35 btw...
  • Choco

Tjock colasås (= kokt kondenserad mjölk) direkt från burken... Mmmm... Tungan ute

Inside me is a skinny woman trying to get out. I can usually shut the bitch up with chocolate
  • Ernst Hugo
    Fru Eastwood skrev 2013-09-05 15:28:33 följande:

Jag tycker om öl. Är det ett exempel på dålig smak, som tjej?

Svar nej
  • poirot

Jag är mycket svag för fisherman's friend salmiak och har nyss ätit en halv påse. Tilläggas skall att jag är igång att koka ärtsoppa, vegetarisk

• poirot

Och! Det är inte många avsnitt av masterchef australia denna säsongen

• poirot
    poirot skrev 2013-09-05 16:45:36 följande:
    Och! Det är inte många avsnitt av masterchef australia denna säsongen

Som jag har missat
  • Fru Eastwood
    Ernst Hugo skrev 2013-09-05 16:00:50 följande:
    Svar nej
    Ok, då får jag leta rätt på något annat ställe att kalla hemma. Flört
  • Nenne666

Vilken kul tråd. Jag och min yngsta son älskar att äta kalla fiskbullar i dillsås , direkt ur burken. Så jäkla gött. Och nåt som är supergött är ju spagetti med bearnaisås och ketchup ;)

Svar på tråden Vår dåliga smak