• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Tillie

Jag kunde inte motstå att köpa Gilles Dammsugare på extrapris idag. Och hör här, jag valde dammsugare över chokladbollarna med samma märke. Äter väl dammsugare en gång vart 8 år Flört

• Ernst Hugo

Tilie@ Hur kändes det?

• Bebislängtan2013
    taquine skrev 2013-05-15 19:59:44 följande:
    Älskar mina mjukisar med loggan" tvätteriet Alingsås" , som jag brukar  matcha med min oranga  T-shirt från en borrfirma med texten "snart i ett hål nära dig" toppar detta med fiskbullar i hummersås blandat med snabbmakaroner(sjukt gott) och en Se& Hör ....
    Haha, härligt!!!

Jag älskar att doppa en macka gjord på vit formfranska, tjockt med smör och prickigkorv i en skål med filmjölk, kanel och socker. GOTT
    Den förbjudna kombon jeanskjol ned tiill halva låret och 3/4 leggings är så skön!
    Strimlad stekt falukorv, snabbmakaroner och massor med pulverbea! Blandas och intages med sked
    Vit macka, smör, makrill, majonnäs och hackat ägg! "Morfars kladdemacka"
    Hetsäta grillchips efter en lång arbetsdag under tiden jag lagar mat
    Vitt vin och 7up!
    Sockerkakssmet direkt ur skålen! Med sked! (Utan bakpulver)
    Frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsgott- allting vid tv´n under en och samma dag. Med paus för toabesök.

• Bebislängtan2013
    Bebislängtan2013 skrev 2013-07-18 23:34:25 följande:
    Haha, härligt!!!

Jag älskar att doppa en macka gjord på vit formfranska, tjockt med smör och prickigkorv i en skål med filmjölk, kanel och socker. GOTT
    Den förbjudna kombon jeanskjol ned tiill halva låret och 3/4 leggings är så skön!
    Strimlad stekt falukorv, snabbmakaroner och massor med pulverbea! Blandas och intages med sked
    Vit macka, smör, makrill, majonnäs och hackat ägg! "Morfars kladdemacka"
    Hetsäta grillchips efter en lång arbetsdag under tiden jag lagar mat
    Vitt vin och 7up!
    Sockerkakssmet direkt ur skålen! Med sked! (Utan bakpulver)
    Frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsgott- allting vid tv´n under en och samma dag. Med paus för toabesök.

Haha, man kan tro att jag är värsta fettberget! Men, jag är 171 lång och väger 60 kilo... Men sen hur insidan ser ut är nog en annan femma...
  • Ernst Hugo

Bad taste overload

• dennis02
    Bebislängtan2013 skrev 2013-07-18 23:35:47 följande:
    Haha, man kan tro att jag är värsta fettberget! Men, jag är 171 lång och väger 60 kilo... Men sen hur insidan ser ut är nog en annan femma...
    Finns ju som bekant de som kan äta nästan hur mycket som helst utan att gå upp i vikt. Grattis! Du är förmodligen en av dem Glad

Själv går jag upp i vikt bara jag tittar på mat, känns det som ibland.

• Tillie
    Ernst Hugo skrev 2013-07-18 23:20:42 följande:
    Tilie@ Hur kändes det?
    Jodå, dom var goda, fast tröttnar fort på domFlört
  • Ernst Hugo
    Tillie skrev 2013-07-19 19:47:14 följande:
    Jodå, dom var goda, fast tröttnar fort på dom

Blivit något från Delicato?
  • Uhngoliant

Jag är tokig i majonnäs och äter det gärna direkt ur tubenSkäms
    En stor burk Nutella äts med sked såfort jag har möjlighet
    Händer att jag äter varmamackor med kaviar, majonnäs och ost på
    Älskar tatueringar och piercingar

♥IDUN♥
  • Ernst Hugo
    Stokke skrev 2013-07-09 20:36:39 följande:
    Jag är även barnsligt förtjust i mazariner

Vilken smak? Jag föredrar citronmazariner på stranden
Svar på tråden Vår dåliga smak