• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • gilmore
    Ernst Hugo skrev 2014-02-05 00:24:16 följande:
    Hur gör man om eller när man upptäcker att ens kommande partner besitter en förkärlek för dålig smak?

Gillar läget, ens egna dåliga smak är kanske värre :)
  • straw2008
    Ernst Hugo skrev 2014-02-05 00:24:16 följande:
    Hur gör man om eller när man upptäcker att ens kommande partner besitter en förkärlek för dålig smak?

Man slappnar av o njuter. Eller så är det verkligen bara jag som TYCKER det är godast med skogaholm lagom svampig koppling o att vräka i mig en scwizernnöt ? Mörk choklad med seasalt ingerfära o babypuder ? HELL NO ! Jättegott att blanda scweizernör med en näve bilar i munnen oxå, o äta glass med pommes eller chips. Ni måste bara våga.
    I kinamockaskogen.....
  • phillipha

Skogaholmslimpa med Bregott och hushållsmedwurst

Salta popcorn doppade i smält mjölkchoklad

• lilmissredhotts

Skogaholmslimpa med bregott, messmör och kokt ägg. Helst ska limpan vara rostad så smöret smälter och messmöret blir riktigt geggigt.

Pommes som dippas i mjukglass, gärna med chokladsås.

Kokt potatis som mosas med smör/sås/gryta och läggs på knäckemackan.

• Ernst Hugo

Åh ni kloka jag skall undersöka det djupare hur det står till med dem dåliga smaken hos henne. Troligen är det som gilmore säger att min smak är sämst. Jag kan vara lite snobb (O så pimsamt) ibland för att nästa sekund vara hämningslöst fullproppad med dammsugare (se ts. Jag kan stolt meddela en ny ovana - älskar Pepsi Max!

• straw2008

Jag är oxå snobb med vissa saker det är det som gör mig så komplett o perfekt.

I kinamockaskogen.....
  • Roxanan

Valrhona-praliner och varma koppen fruktsoppa. Tjusigt ska det vara!

Göteborgare i hjärtat
  • Grappa

Älskar min collegetröja med huva. Kvinnor 40+ klär inte i sånt. Men kärlek är starkare än god smak.

Svar på tråden Vår dåliga smak