• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Matildet
    Ernst Hugo skrev 2013-12-20 13:55:55 följande:
    Matildet@

Jooooo klart du skall ha chips !!!
    Världens vackraste höfter skall inte bli mindre
    Hahaha de vackraste höfterna? Nja... Oskyldig
    Det är frestande att äta chips, särskilt när det är fredag och allt... Men chips är inte snäll mot figuren, lite för onyttigt och kaloririkt, tyvärr. Sabbar min "process" då...Rynkar på näsan
    Abso-fucking-lutely.
  • Ernst Hugo

Sen har vi ca 9498 andra artiklar i sortimentet

• oOOo  oOOo
    Matildet skrev 2013-12-20 14:10:49 följande:
    Hahaha de vackraste höfterna? Nja... Oskyldig
    Det är frestande att äta chips, särskilt när det är fredag och allt... Men chips är inte snäll mot figuren, lite för onyttigt och kaloririkt, tyvärr. Sabbar min "process" då...Rynkar på näsan
    Ur hälsosynpunkt kunde de lägga godis, chips och smör affären högst upp i någon skyskrapa utan hiss.

På tal om det, någon som fattar varför systembolaget gör reklam i TV? Vill de eller vill de inte sälja mer?
  • 5by5

Jag läser (nästan) bara vampyrlitteratur. Är det dålig smak?

• Matildet
    oOOo oOOo skrev 2013-12-20 14:14:06 följande:
    Ur hälsosynpunkt kunde de lägga godis, chips och smör affären högst upp i någon skyskrapa utan hiss.

På tal om det, någon som fattar varför systembolaget gör reklam i TV? Vill de eller vill de inte sälja mer?
    Verkligen! Då kan vi längta hur mycket vi vill efter det, vi kommer ändå inte få tag på det. Och gör vi det...ja, då har vi ändå förbränt en massa kalorier i trappan! Underbar idé
    Abso-fucking-lutely.
  • oOOo  oOOo
    Matildet skrev 2013-12-20 14:21:11 följande:
    Verkligen! Då kan vi längta hur mycket vi vill efter det, vi kommer ändå inte få tag på det. Och gör vi det...ja, då har vi ändå förbränt en massa kalorier i trappan! Underbar idé
    Visst är det. Sedan kunde de dela ut gratis deo till de som når upp ( Coop-kvalitet så vi håller oss till trådens ämne)
  • Ernst Hugo

Hur går det med skyskrapan?

• oOOo  oOOo
    Ernst Hugo skrev 2013-12-21 10:18:05 följande:
    Hur går det med skyskrapan?
    Vi väntar på godkännande av smakkomissionen. Fallosar kanske är dålig smak. Vad tror du?
  • Ernst Hugo

Riktiga fallosar är ju inte dålig smak, men nu var det choklad och chips vi pratade om eller

• Ernst Hugo
    5by5 skrev 2013-12-20 14:17:52 följande:
    Jag läser (nästan) bara vampyrlitteratur. Är det dålig smak?

Visste inte att genren fanns?
Svar på tråden Vår dåliga smak