• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • poirot

Nej, den slulle säkert bli det om jag åt en till burk hockeypulver men en burk är inga problem så länge klubban inte får vassa kanter.

Du är bara avundsjuk på min mustasch!
  • gilmore
    Ernst Hugo skrev 2014-02-02 23:20:53 följande:
    Är inte jordgubbssylt lite kultur?
    Jag vet inte, det ska iaf vara sån där på squeezeflaska för jag klarar inte av burkversionen. Får kväljningar av att sladdriga bär fladdrar omkring i munnen.
  • Ernst Hugo

Ahh squeezeflaska - bad tastepoäng omgående! Såvida man inte har barn i hushållet.

• straw2008

Älskar köpebröd o fika framför hembakt. Vill endast ha pulvermos hatar hemlagat med klumpar *uääk* älskar USA, maten shoppingen människorna ALLT!!

I kinamockaskogen.....
  • Ernst Hugo
    straw2008 skrev 2014-02-03 08:44:25 följande:
    Älskar köpebröd o fika framför hembakt. Vill endast ha pulvermos hatar hemlagat med klumpar *uääk* älskar USA, maten shoppingen människorna ALLT!!
    I kinamockaskogen.....

Full poäng - dålig smak ! Men med en så smakfull sidfot så är du nog diskad
  • straw2008

Enligt min man har jag skabbig smak i allt nästan. Äter en gorbys o en cocca cola till frukost tex. Älskar snickers o att klä barnen i larvigt dyra kläder. Älskar bilen beetle o älskar allt fabriksproducerat. Överdoserar sköljmedel så jag o barnen stinker blomäng! Vill ha stooor soffa med fotstöd. Trots min extremt dåliga kost är jag smal 😳har aldrig rökt en cigg o har inte druckit alkohol på 10 år. Älskar mc donalds o Burger king till DÖDS !!

I kinamockaskogen.....
  • Ernst Hugo

Jag tror vi har en vinnare - straw

• straw2008
    Ernst Hugo skrev 2014-02-03 22:27:13 följande:
    Jag tror vi har en vinnare - straw

Jag kan fortsätta hur länge som helst :-0
    I kinamockaskogen.....
Svar på tråden Vår dåliga smak