• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Skogsbruden

Jag älskar min hammock i trä med blommiga kuddar! Det är den ultimata möbeln. Vore det svenska klimatet bättre skulle jag nog bo i den året runt.

För övrigt följer jag slaviskt Familjen Annorlunda, Honey Boo Boo och En man och hans fruar. Jag har blinkat förbi Toddlers &Tiaras någon gång, men det känns lite för nära att stå och glo på en bilolycka så där går nog min gräns.

Jag äter lingonsylt till det mesta. Speciellt gott är det till fiskpinnar. Alla tycker det är konstigt, men det förstår inte jag. Gott!

Som 70-talist tycker jag att de största musikaliska höjderna nåddes under 80-talet. Efter det har det bara gått utför.  

Vår kylskåpsdörr är så full med saker att man inte ser vad kylskåpet har för färg och vi köper alltid den mest tacky kylskåpsmagneten vi kan hitta varje gång vi reser.

Jag älskar Deilcatos produkter. Under min förra graviditet åt jag minst en Delicatoboll varje dag hela graviditeten. På slutet hade vi ungefär samma form.

• Skogsbruden

Min drömbil är en muskelbil från slutet av 60-talet/början av 70-talet, tex Dodge Charger. Kanske inte direkt classy men åh så underbart det vore.

• Ernst Hugo

Nu är jag ingen extrem Mopar-vän men en Charger är en klassiker i alla lägen!

• Skogsbruden

Jag kanske har bättre smak än jag trodde! Eller åtminstone kanske det väger upp hammocken en smula.

• gilmore

Jag tycker att Coops mozzarellapizza är bland det godaste jag har ätit. Finsmakarn!

• Ernst Hugo

Coops pizza? :-O

• gilmore

Mm jag vet.. En annan favoriträtt är fiskbullar i dillsås med potatis som jag mosar ihop till en sörja, jättegott! Solig

• Ernst Hugo

Förlåt gilmore men det lät rent ut sagt rysligt !!!

• gilmore

Jag lovar att inte bjuda på det om du ska komma och äta hos mig, jag kan laga väldigt god mat också!

• s0me1ne

Jag gillar skinhead punk och gin, gärna i kombination.

Brukar folk anse som dålig smak...

Svar på tråden Vår dåliga smak