• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • poirot
    Ernst Hugo skrev 2014-02-09 17:32:14 följande:
    Jag jobbar numerq dwlvis i Danmark och våra grannar i Dronningens by har lite mindre spärrar ang mat känns det som. I torsdags åt jag biksemad med kartoffelpure dvs pytt i panna ovanpå potatismos. Mums

Det finns mycket god mat i Danmark, det finns även mycket äcklig mat i Danmark.
    Men det är klart, det finns svenskar som gillar svål också Kräks

Du är bara avundsjuk på min mustasch!
  • Idun
    puss skrev 2013-05-15 09:04:29 följande:
    En gång värmde jag kaffe i micron.
    Det gör jag jämt ;)
  • fluu

Jag tycket ju självklart att jag bara har bra smak ;P Alltid. Folk brukar dock tro att jag skämtar när jag berättar om hur jag gör pizza.... med spenat. Och jag tycker på riktigt att det är snyggt med beduinbyxor och är väldigt bitter på att det korta modet nu är borta och det är svårare att få tag på byxor med bra "häng" i ;)

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Ernst Hugo

Pizza med bladspenat är tydligen väldigt basic i Napoli om jag fattat det rätt. Snarare lite finkultur än dålig smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • fluu
    Ernst Hugo skrev 2014-02-09 19:04:46 följande:
    Pizza med bladspenat är tydligen väldigt basic i Napoli om jag fattat det rätt. Snarare lite finkultur än dålig smak
    Det var ju bra:P Gott är det i alla fall!
  • poirot
    fluu skrev 2014-02-09 19:05:38 följande:
    Det var ju bra:P Gott är det i alla fall!
    Jag är på din linje! Spenat är en fantastiskt pizzaingrediens (det är för övrigt potatis också)
  • fluu
    poirot skrev 2014-02-09 19:07:55 följande:
    Jag är på din linje! Spenat är en fantastiskt pizzaingrediens (det är för övrigt potatis också)
    Potatis ?Obestämd Hur gör du då? Tänker bara på de där vidriga pizzorna med tråkiga pommes på.
  • poirot
    fluu skrev 2014-02-09 19:09:30 följande:
    Potatis ?Obestämd Hur gör du då? Tänker bara på de där vidriga pizzorna med tråkiga pommes på.
    Det har jag aldrig ätit. Jag bara skivar den rå och har på den som vilken pizzaingrediens som helst
  • fluu
    poirot skrev 2014-02-09 19:11:21 följande:
    Det har jag aldrig ätit. Jag bara skivar den rå och har på den som vilken pizzaingrediens som helst
    Du har inte missat något... Aha, det lät ju... annorlunda ;P
Svar på tråden Vår dåliga smak