• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • poirot
    Ernst Hugo skrev 2014-02-05 19:34:46 följande:
    Åh ni kloka jag skall undersöka det djupare hur det står till med dem dåliga smaken hos henne. Troligen är det som gilmore säger att min smak är sämst. Jag kan vara lite snobb (O så pimsamt) ibland för att nästa sekund vara hämningslöst fullproppad med dammsugare (se ts. Jag kan stolt meddela en ny ovana - älskar Pepsi Max!
    Jag tror att du i hemlighet är charmad av personen i frågas dåliga smak, sedan kommer ni väl inte kunna bonda kring dina snobberier men det är ju bara ett måste om man inte har andra beröringspunkter och har man inte det är det ändå kört med eller utan smak.
    Du är bara avundsjuk på min mustasch!
  • Rosebud

Gillar majonnäs till pommes fritesen och har bruna skor efter kl 18.

• Hallonet81
    Ernst Hugo skrev 2014-02-05 19:34:46 följande:
    Åh ni kloka jag skall undersöka det djupare hur det står till med dem dåliga smaken hos henne. Troligen är det som gilmore säger att min smak är sämst. Jag kan vara lite snobb (O så pimsamt) ibland för att nästa sekund vara hämningslöst fullproppad med dammsugare (se ts. Jag kan stolt meddela en ny ovana - älskar Pepsi Max!

Det som möjligtvis kan vara lite irriterande i längden, är ifall älsklingen inte är medveten om när den dåliga smaken gör sig gällande. För en snobb alltså. ;)

Själv äter jag ibland Rydbergs mimosasallad. * rodnar *
  • Ernst Hugo

Poirot@ Du har rätt som vanligt Grappa@ Hoody är sexigt ( fel tråd sorry) Roxanan@ Finns varma koppen än? Rosebud@ Bruna skor efter 18, nä nu får du skärpa dig Hallonet@ Har du kikat i mitt kylskåp ???

• Roxanan
    Ernst Hugo skrev 2014-02-06 22:21:41 följande:
    Roxanan@ Finns varma koppen än?

Klart den gör. Fruktvarianten är väldigt god, speciellt äpple och kanel. När jag bodde i England lät jag min syster skicka över en låda med ett gäng förpackningar med jämna mellanrum.
    Göteborgare i hjärtat
  • Grappa
     Grappa@ Hoody är sexigt
    Naääjj, fy vilken dålig smak du har! Skrattande
  • Ernst Hugo
    Grappa skrev 2014-02-06 22:56:20 följande:
    Naääjj, fy vilken dålig smak du har!

• Rosebud

Tog ett glas rödvin  till den kokta gäddan  igår.

• Hallonet81
    Poirot@ Du har rätt som vanligt Grappa@ Hoody är sexigt ( fel tråd sorry) Roxanan@ Finns varma koppen än? Rosebud@ Bruna skor efter 18, nä nu får du skärpa dig Hallonet@ Har du kikat i mitt kylskåp ???

Åh, kylskåp är spännande att kika i. Ditt är säkert fullt av skit hehe..Mimosasallad, pepsi, saftsoppa, risifrutti, leverpastej och allt möjligt slisksött ;)
  • Rosebud

Har ljusa kläder även under den mörka årstiden. Deprimerande att se alla
    myror i blå jeans och svart jacka.

Svar på tråden Vår dåliga smak