• Ernst Hugo

Vår dåliga smak

I denna tråden erkänner vi våra brister gällande god smak. Gillar du Eddie Meduza, läser du alltid kvällsblaskan för DN, eller är du som jag att du gillar dammsugare. Erkänn din dåliga smak

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-17 19:24
    Vill tacka alla som friskostigt och detaljerat delat med sig av sin dåliga smak!
    Fortsätt och låt oss vara lika pinsamt ärliga som hittills

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 18:12
    Vi är många som delar med oss på ett personligt sätt av vår dåliga smak. Låt det fortsätta så och döm ingen även om det uppenbart råder väldigt olika meningar om vad som är god/dålig smak.

Har något tagit illa vid sig av mina "gliringar" så ber jag om ursäkt men det är en del av min dåliga smak ;-D
  • Svar på tråden Vår dåliga smak
  • Ernst Hugo

Puh, skönt o höra. Vad serveras då? Punk var/blev de intellektuellas ungdomskultur flr längesedan sorry

• Nenne666

Fiskbullar i dillsås direkt ur felixburken-kall! Spagetti med bearnaisesås och ketchup och sist men inte minst....kall mat för övrigt, dagen efter ...så jäkla gött.

• gilmore
    Ernst Hugo skrev 2014-02-09 02:21:04 följande:
    Puh, skönt o höra. Vad serveras då?
    Dammsugare och Pepsi max Flört
  • dennis02
    gilmore skrev 2014-02-09 01:59:42 följande:
    Mm jag vet.. En annan favoriträtt är fiskbullar i dillsås med potatis som jag mosar ihop till en sörja, jättegott! Solig
    Om folk kom underfund med att man faktiskt kan tillaga riktigt goda måltider med enkla recept, skulle nog köerna till snabbmatsställena minska.
    De rika ska fan dela med sig till de fattiga!
  • Ernst Hugo
    gilmore skrev 2014-02-09 02:27:07 följande:
    Dammsugare och Pepsi max

• Ernst Hugo

Eller förresten jag vill ha starkt kaffe till min dammsugare :-O blir det god smak då?

• Rosebud

Grogg på cognac och Pommac är inte dåligt. Märkligt att somliga tycker
    det är osmakligt.

• gilmore
    Ernst Hugo skrev 2014-02-09 14:25:18 följande:
    Eller förresten jag vill ha starkt kaffe till min dammsugare :-O blir det god smak då?
    Mnja, jag dricker inte kaffe så jag vet inte.
    Förresten så kan jag bjuda på riktig mat så får du det till efterrätt!
  • Ernst Hugo

Jag jobbar numerq dwlvis i Danmark och våra grannar i Dronningens by har lite mindre spärrar ang mat känns det som. I torsdags åt jag biksemad med kartoffelpure dvs pytt i panna ovanpå potatismos. Mums

Svar på tråden Vår dåliga smak