frappa skrev 2013-07-28 21:06:30 följande:
Nä, men är helt utan val.
ta en sådan smärta pallade jag med i 24h, sen som vanligt så bryter smärtan ned ens psyke.
Så kommer allt på en gång, började gråta av smärta(inte skrika, utan tårarna bara började rinna i massor i 10-15min).
sen verkade som de tog slut :p
Sen fick jag hjälp med smärtan, till en liten del i alla fall.
Ska återkomma i tråden om jag fick AT efter dessa tabletter.
Har 30st oxycontin depot, 20oxynorm och 11st tramadol(som jag fick av VC).
Började i måndags med tramadol, och onsdag med dessa andra.
Så får se hur illa det blir :p
Får la försöka förlänga mina tabs(mindre doser), så jag får en uttrappning och mindre AT.
Humor i det hela att först slarvade man och inte hade högläge under 2½h, och det blev värre.
Och nu för 7 dagar sedan så fick jag problem med andra foten och svåra smärtor och ytterligare massa sprutor och tabletter.
Så kommer bli intressant här om 5-10 dagar när denna smärta har försvunnit(hoppas jag att den har då).
I hur hemskt detta kommer bli.
Men sicken humor det blev när en SSK, kom in och förklara för mig hon inte vågade ge mig mer smärtstillande, för hon sa jag kommer nog få andningsdepression.
Och sa till henne "nä, det kommer jag inte få, och det vet du med", hon gick ut mycket irriterad och kom med mer smärtstillande.
Sen rätt höga doser dock, 20mg depot pxy, +2,5mg morfin subkutant cirka var 4:e timma.
Detta var inte ens nära ta smärtan de första 24h.
Så ska bli mycket intressant i hur jag reagerar sen när man slutar, det är ju bra doser från den 26:e Juli nu.
Dock endast de 5 sista dessa doser som jag skrev, ca halva mängden före detta.