• Anonym (aaa)

kodein saknad...

Tog 1 tab citodon i mån sen innan tagit ca 2-4 ibland 6... men sällan.. sen dess inte något.. så 6:e dagen utan. har gått bra men känt mig irriterad  ? vanlgt? nu idag har jag ångestkänsla typ.. När släpper de värsta ? 
    Tagit för magvärk tidigare, men känns ändå ok!

hjälp mej gärna.. Kan man göra något för att minska ?Död 

• Svar på tråden kodein saknad...
  • frappa
    LindaEfraim skrev 2013-06-04 19:57:14 följande:
    Fast nu var det inte en jämförelse utan att ketogan kan ges tidigt i en förlossning.
    jaha och?
  • Anonym (Är)
    LindaEfraim skrev 2013-06-04 19:57:14 följande:
    Fast nu var det inte en jämförelse utan att ketogan kan ges tidigt i en förlossning.

Men vad har det med TS fråga att göra? Läs i trådstarten
  • DreamBitch

Kan man inte skillnaden mellan opiater och opioider bör man bara använda sig av termen opioid.

• skatten12

En fråga. Om man vart utan en månad ca, och tar för värk nu.. Kan man åka tillbaka igen ? Jag ej beroende så, men ätit de länge. Visst kände jag av lite efter 0 cit men inget så..

• frappa

Om man kan åka tillbaka igen?
    Du menar om du blir beroende igen efter 1 tab eller?
    .

• frappa
    skatten12 skrev 2013-06-10 19:34:34 följande:
    Efter ett recept ....
    Är det 20 tabletter eller 100st?
    100st så finns nog möjligheten, men att abstinens blir låg.
  • skatten12

100... :/ helvete varför Ska dem så bra? Är de dexofen ( eller va ämnet heter ) i dem?

• frappa
    skatten12 skrev 2013-06-10 22:23:02 följande:
    100... :/ helvete varför Ska dem så bra? Är de dexofen ( eller va ämnet heter ) i dem?
    hint läs topic i vad det är för ämne
    Dexofen slutade man med för par år sedan med, främst för de hade allvarliga biverkningar tillsammans med alkohol.
    Och nu tom extremt små mängder alkohol(som en lätt öl tom), kunde ta död på folk.
    Den var Dexofen varumärket, fast det aktiva ämnet har ett liknande namn fast bra längre.
  • Anonym (aaa)

blir kroppen sjuk o förgiftad av 4 tabletter om dagen ?

Svar på tråden kodein saknad...