• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Malin8803
    Pixlar skrev 2013-08-10 19:05:47 följande:
    Helt plötsligt känner jag inget illamående! Går in i v9 idag enligt min egen ägglossningsräkning och v10 imorgon enligt sista mens-räkningen. Även om det är skönt att slippa må illa så kan jag inte låta bli att bli orolig! Tänk om symtomen avtar för att jag håller på att få missfall? Vad konstig man blir av att vara gravid!
    Är du orolig så ring din BM o berätta de så dom kan hjälpa dig :)
    tror inte de e nån fara. ibland har man spökveckor :)
  • Malin8803
    Afla skrev 2013-08-10 19:34:05 följande:
    Lycka till med bröllop idag, hoppas ni har haft en jättebra dag!!!

Har också funderingar på att göra ett ul, känner inte av denna graviditet lika mycket som de andra så jag är så orolig att det inte är som det ska.. När är det man kan göra vanligt ul, hur länge gör de vul?
    Råder dig som jag gjorde till Pixlar.
    Är du orolig så ring din BM o berätta de så dom kan hjälpa dig :)
    tror inte de e nån fara. ibland har man spökveckor :)
  • elion
    Pixlar skrev 2013-08-10 19:05:47 följande:

Helt plötsligt känner jag inget illamående! Går in i v9 idag enligt min egen ägglossningsräkning och v10 imorgon enligt sista mens-räkningen. Även om det är skönt att slippa må illa så kan jag inte låta bli att bli orolig! Tänk om symtomen avtar för att jag håller på att få missfall? Vad konstig man blir av att vara gravid!

Jag känner likadant, de senaste dagarna har jag (förutom ont i svanken) inte ett enda symptom kvar. Inga ömma bröst, inget illamående kvar. Men jag vägrar tänka negativa tankar om inget händer. Händer nåt tråkigt så gör det det, och då blir jag inte mer ledsen för att jag varit glad o hoppfull. Går in i vecka 9 på måndag.
  • frukarlssonn
    yeenie skrev 2013-08-09 18:19:08 följande:
    Göteborg. Passar på att ta en heldag där
    Åh va kul!
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn
    juliaannaeva skrev 2013-08-09 18:54:42 följande:
    Här hos oss så kan man göra vul hos en, o då kostar de bara 100 kr... Han går på landstinget o har gott om tider. Dock har han lite gammalmodiga maskiner men man ser i alla fall ett foster
    Vad får ni andra betala som gör privat?
    Jag har betalat ca 500 kr. Va billigt!
  • frukarlssonn
    elion skrev 2013-08-09 22:00:34 följande:
    Det är bara privat vul/ul som kostar va? Jag har ett inbokat via mvc och de sa inget om att det kostade.
    Nä då kan jag nästan garantera att det inte kostar
  • frukarlssonn

Tack allihop dagen va helt underbar på alla sätt PS jag har bytt nick jag är fd marinero

Håret blev så vackert så jag ville inte ta av mig löshåret och allt men tyvärr så måste håret lämnas tillbaka Längtar ihjäl mig efter fotografierna och tyvärr så har jag och min man (känns ju hur konstigt som helst oc skriva man Förvånad) inte haft ngn typ av smekmånad men vi fick ett presentkort på en sida där de säljer olika typer av upplevelser så vi kommer boka ngt så fort som möjligt för jaglängtar verkligen efter att bara ha tid men honom. Är så otroligt sällan, nästintill aldrig som vi har det. Mkt pga att mina föräldrar bor en bit bort.

Två av Davids kompisar såg min mage direkt och frågade D rätt t om jag va gravid och d kunde han inte låta bli att erkänna Jag va verkligen sjukt svullen och vid presentöppningen blev jag så matt och skakig i bena så jag fick sätta mig ner. Känner verkligen av denna graviditet på ett eller annat sätt nu

• Novalie2013

Får gratulera till att du blivit fru (och först vart jag fundersam om de va nån ny men såg jag att du bytt nick ) hahaha ja de är jättekonstigt första tiden när man ska skriva man, och sitt efternamn... Jag böt oxå så de tog lite tid å vänja sig med underskrifter . Vi hade ingen smekmånads resa eller nått, vi hade fullt upp å bygga ut kåken men nån gång kommer vi väl åka iväg tror jag

Själv sover jag som en kratta, bara vrider å vänder mig hela tiden ..

• frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-11 08:15:35 följande:
    Får gratulera till att du blivit fru (och först vart jag fundersam om de va nån ny men såg jag att du bytt nick ) hahaha ja de är jättekonstigt första tiden när man ska skriva man, och sitt efternamn... Jag böt oxå så de tog lite tid å vänja sig med underskrifter . Vi hade ingen smekmånads resa eller nått, vi hade fullt upp å bygga ut kåken men nån gång kommer vi väl åka iväg tror jag

Själv sover jag som en kratta, bara vrider å vänder mig hela tiden ..
    Haha jag förstår det Skrattande

Tack Jag måste träna på namnteckningen nu Tungan ute
Svar på tråden BF Mars 2014