• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Sabina 01

Jag väntar mitt 3dje barn i mars men jag är ännu orolig, vi har haft 2 missfall redan i år så nu hoppas vi på det bästa

• juliaannaeva

Här hos oss så kan man göra vul hos en, o då kostar de bara 100 kr... Han går på landstinget o har gott om tider. Dock har han lite gammalmodiga maskiner men man ser i alla fall ett foster
    Vad får ni andra betala som gör privat?

• Novalie2013

Får hoppas nån kan fixa bf-listan lite då vissa ska in å vissa ska bort pga mf. Tyvärr . Jag kan inte fixa de, har ingen aning om hur man gör
    Men välkommen Sabina 01 vi håller tummarna för alla här !

• himla

Ringde min gyn idag då jag har ju gyn tid kvar hos honom på torsdag, fick välja om jag ville komma eller avboka tiden ... 
    Då jag tog lite prover sist jag var där som jag gärna vill ha svar på så satsar jag på att gå dit och när jag ändå är där så kan jag ju ända göra ett vul ...  han tar 300:- och det är det ju värt att få se att Lill-Bus mår bra !

En vecka kvar på semestern ååå jag undrar hur jag ska orka jobba då jag gärna går och sussar några timmar på dagarna... *gäsp*
    MEN å andra sidan så är det väl de här första veckorna som man är som tröttast å mår som sämst...
    sen blir det lite bättre igen tills man blir stor som ett hus å inte orkar göra något för det istället !!!

Välkommen Sabina ... 

Lycka till med allt imorgon Marinero !      

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140304
  • yeenie

Det kostar 400. Det är mkt pengar för ett ul men det tycker jag att det är värt. Är alldeles för nyfiken av mig för att vänta till rul :-P

Välkommen Sabina. Hoppas att allt går bra denna gång!

Usch, idag är jag asirriterad på allt och alla. Jobbig känsla.

• elion

Det är bara privat vul/ul som kostar va? Jag har ett inbokat via mvc och de sa inget om att det kostade.

• Novalie2013

Vill oxå klaga lite har så förbannat ont i höften !!! Å de blir bara värre .. Tydligen skulle jag ta det mer lugn (än vad jag redan gör) eftersom allt inte blivit återställt sen dottern.. Vilket gör att jag inte får ta i eller bära något tungt från å med för länge sedan hur ska de gå till ? Tycker inte jag gör något ändå.. Va å handla lite höstkläder till tösen idag så de är därför jag har ont.. Jag gick... Gu va kul resten av tiden kommer bli eller inte (inte å ha ont iaf )

• elion

Är det någon som har ont i svanken? Jag har något enormt ont på kvällen så att jag knappt kan somna. Hade inte alls ont av foglossning förra graviditeten. Vet ju inte hur det känns, men trodde det gjorde ont i ljumskarna då? Någon med erfarenhet?

Svar på tråden BF Mars 2014