• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • 3längtan

Håller tummarna novalie 2013. Har haft en sån blödning jag med men i v 6. Är fortfarande nojig fast det inte blivit ngt mer sedan dess.

• Novalie2013

Tack 3längtan idag har jag inte sett nått men som sagt gick upp precis .. Jaja inget större har ju kommit under natten så hyfsat lugn är jag .. Kan ju va allt som expanderar lite för fort med tanke på att de är två , vem vet ...

• frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-09 06:37:13 följande:
    Tack 3längtan idag har jag inte sett nått men som sagt gick upp precis .. Jaja inget större har ju kommit under natten så hyfsat lugn är jag .. Kan ju va allt som expanderar lite för fort med tanke på att de är två , vem vet ...
    Håller tummarna för att det inte blir mer!
    I morse mådde jag på gränsen illa alltså Jag har aldrig haft problem med illamående förutom ngn enstaa dag senare i graviditeten. Men nu känner jag mikg matt och det svartnar för ögonen när jag reser mig, känner mig helt klart mer påverkad av denna graviditet, och det har kommit sista veckan. Urk... Hoppas jag INTE mår illa imorgon! Ska vara hos frissan 8.00 och sedan vill jag kunna säga JA i kyrkan ist för spy rätt ut! Men ja, det har aldrig vart ett problem förut... 
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Novalie2013

Det kommer att gå bra du kommer ha så mycket å tänka på så du kommer inte märka av illamåendet tror jag å lycka till å hoppas du får den bästa dagen i ditt liv (förutom dom superdagarna man får sin dotter/son för dom slår nog allt annat ) kram

• frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-09 09:37:20 följande:
    Det kommer att gå bra du kommer ha så mycket å tänka på så du kommer inte märka av illamåendet tror jag å lycka till å hoppas du får den bästa dagen i ditt liv (förutom dom superdagarna man får sin dotter/son för dom slår nog allt annat ) kram
    Jag hoppas det, ska se om ngn kan skämma bort bruden med lite frukost imorgon bitti

Tack, ja giftermål är nog ngt bland de bästa Detta året vet jag dock inte vad som är det bästa som hänt... Först tog jag körkort, sedan fick jag nytt jobb nu giftermål och förhoppningsvis bebis om allt går bra. Är det nu jag ska spela på lotto??
  • Novalie2013

Ja jag tror du ska satsa på lotto oxå verkar som du haft ett kanon år!! Å grattis till körkort å jobb oxå!!

• yeenie

Vilket år för dig! Jag skulle helt klart ha satsat på lotto också

Nu har jag bokat tid för privat ul den 23 augusti (en fredag). Två veckor kvar, fy tusan vad spännande det ska bli!!

• yeenie

Sitter på jobbet med noll inspiration. Längtar bara hem till soffan och få sluta ögonen och VILA. Äntligen helg!

Å just det Marinero, ha en underbar dag imorgon!!

• frukarlssonn
    yeenie skrev 2013-08-09 10:47:44 följande:

Nu har jag bokat tid för privat ul den 23 augusti (en fredag). Två veckor kvar, fy tusan vad spännande det ska bli!!

Åh jag vill också göra ul. .. men finns varken tid eller pengar. Tack det blir bra imorgon allt är nästan fixat nu Väntar bara på mina föräldrar så jag ocj7 mamma åker och dukar upp osv

Jo detta har helt klart vart bästa året någonsin och har faktiskt svårt att smälta allt ff. Ok då måste jag nästan köpa en trisslott
  • frukarlssonn
    yeenie skrev 2013-08-09 10:47:44 följande:

Förresten var gör du ul?
Svar på tråden BF Mars 2014