anaconda skrev 2013-08-08 08:55:08 följande:
Åh mys med naglar! Själv ska jag på inskrivning idag kl 10 och sen efter de blir de en hårförlängning! Ibland måste man skämma bort sig själv lite :)
Japp, ska de va så ska de va, måste ju bli snygg på kort

Åh va kul med hårförlängning, det skulle jag med vilja göra

Min frisör har lite hår som jag får låna just i min genen hårfärg. Kommer bli sååå fint!! Så ska hon locka det så mitt hår kommer se fluffigt ut! Vilket det inte alls gör i vanliga fall så tur det finns "hjälpmedel"

Novalie2013 skrev 2013-08-08 08:59:36 följande:
Ja de skulle stå blodblandad :-/ jäkla iPhone !! Ja det skulle va underbart å fixa hår å naglar men finns ju ingen tid eller ork här :-/
Ja , jag hoppas jag får se två .. Jag hade en ganska stor blödning med dottern jag har nu å hon kom ju ut frisk iaf... De är iaf så jag försöker tänka trots att man självklart blir orolig ....
Håller tummarna stenhrt. Tur det är rätt vanligt med blödning, men det är alltid en oro det vet jag! Fick det en gång med första dottern i v12 efter v haft sex och jag visste ju att det trligtvis va därför men mådde ändå fruktansvärt dåligt pga detta. Efter det har jag aldrig vågat sexa först atiden trots att jag vet att det inte är farligt för barnet men jag hatar nojjigheten just för att det kommer blod...