Novalie2013 skrev 2013-08-07 22:53:03 följande:
Ja veckorna går fort mom14

å kram tillbaka
Nån mer än jag som har svårt för att orkar/finna inspiration/ lust osv till att ställa sig å laga mat ... Jag är hungrig men har ingen ork ingen matlust å blir bara trött av att tänka på att jag måste laga nått att äta.. Speciellt jobbigt är det på dagarna så jag är själv oxå.. När man ska få i sig nån slags lunch ... Hmm ..
Ingen matlust här heller, dock måste jag ju laga mat till dottern så äter lite då med, men är såå lat på alla fronter nu. är ett under att jag orkar jobba. Tröttheten är väl som stör mest gissar jag.
yeenie skrev 2013-08-07 23:24:29 följande:
Det lät inte helt fel heller. Att klippa och färga håret menar jag :) Ett glas rött låter himmelskt. Får köpa alkoholfritt. Någon som kan rekommendera något gott sådant?
Ne det var underbart :D
3längtan skrev 2013-08-08 06:19:52 följande:
De röda alkoholfria är tyvärr inget att ha. Smakar dålig saft. Wendel vita och Rosén är skaplig. Det har funnits blåbärsdryck som va jättebra. Och gillar man campari är San bitter ett bra alternativ. Oj! Låter som värsta alkisen..... men det är min 5: e graviditet. Har hunnit prova endel...
Okej ska testa mig fram :) när jag vänta dottern drack jag något slags vin eller vad det var minns ej? med jordgubbssmak och den älskade jag. dock fick jag sammandragningar av den (då jag drack den i slutet) så kunde ej dricka den :(