Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF Mars 2014

LilyHearts skrev 2013-07-31 09:15:56 följande:
    Novalie det är samma för mig. Tittar lite på vagnar på nätet men kommer inte att beställa någon till typ dec/jan. Skulle inte våga än.
    Inte jag heller. Efter rul isf.
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn
    juliaannaeva skrev 2013-07-31 10:08:11 följande:
    Nu är jag hemma från vul med två fina bilder på våran lilla knodd! Vecka 10 stämde bra o man såg ett fint hjärta slå känns underbart! P
    Åh va roligt, grattis!!
  • frukarlssonn
    anaconda skrev 2013-07-31 13:14:57 följande:
    Ja jag tror eftersom vi va ca 8-10 mammor på samma samtal så körde dom nog lite annorlunda, allt tog väl va 1timme och 10 min!

Idag har jag verkligen gråtit av lycka, tårarna bara spruta! Fick se pyret på vul och hjärtat slog så fint, nu känns nog allt lite mer ja jag vet inte, på riktigt! Eftersom vi kämpat i 1 år och 1 månad så känns de verkligen i mitt hjärta! Här kommer en bild! Är i v 7+30
    Åh vilken underbar liten knodd Önskar att jag också fick tjuvkika lite tidigare
  • frukarlssonn
    Malin8803 skrev 2013-07-31 15:38:17 följande:
    Men åh hatar o va i ovisshet :/. Hade du de en gång eller flera gånger?

Men du, försök få ett vul! Säkerligen ingen fara då blödningar är jättenormalt! Men för din egen skull! har du nyligen haft sex? Förlåt om jag frågar, du behöver inte svara men då blöder man jättelätt!
  • frukarlssonn
    Malin8803 skrev 2013-07-31 18:28:49 följande:
    Nix har inte haft det. jag avvaktar ,de har inte kommit nått mer sen tjugo i tre. så hoppas de va de enda .

Håller tummarna för det!
  • frukarlssonn
    Jessspaaa skrev 2013-07-31 20:26:42 följande:
    Nu börjar jag bli lite orolig.

Jag fick ett svagt plus när jag testade mig i Måndags. Jag har ömmande bröst och känner mig lite små svullen. har som molnande värk, men har dock inte så mycket flytningar. Den är genomskilning dock. Inget illamående, är ganska så trött. lätt irriterad. 

Så många tankar i huvudet , som att jag kanske inte är gravid o.s.v.  

Ska jag göra ett nytt test kanske?  
    Mina andra graviditeter har jag vart nojig och testat flera ggr. Men i princip behöver du ju inte! Du har ju de klassiska symptomen och du har ftt ett plus När jag testade mig med dotter nr 2 fick jag ett mycket svagt test. Nästan så jag fick kisa. Därför gjorde jag ett digitalt. Sedan gjorde jag ett i v7 dagen innan bm för jag hade noll symptom och kändes som jag skulle gå dit och ljuga

Jag har väldigt lite symptom nu, men det har kommit de sista dagarna. Brösten är lite ömma emellanåt, fast bara lite. Tunga däremot. Lite stick i magen och igår kände jag av ligamenten igen när jag reste mig fort! har glömt hur obehagligt det kan brännas!

Hälsosamtal hos bm 9.15 idag iaf, det går framåt V5+6!
  • frukarlssonn
    Malin8803 skrev 2013-08-01 07:00:48 följande:
    Det där kändes inte bättre o läsa :/.
    hur kan de visa plus om de redan e dött sen flera veckor tillbaka.? hade du symptomen kvar?
    men fick ingen äkta blödning. bara en liten liten liten rödbrun flytning i trosan. inget mer efter de än så länge.
    Jobbigt o gå ovetandes,men rädd att dom säger typ att man ska avvakta ändå o att man ändå inte får komma in osv. har läst massa som inte ens har fått komma in på ultraljud såhär tidigt. och vul vill jag inte göra.
    Hade jag vart dig hade jag verkligen försökt tjata mig till ett ul. Alltså HUR SVÅRT KAN DET VARA från deras sida att ge en orolig blivande mamma ett ul som tar en minut? Tyvärr kan de va så himla kinkiga, men säg som det r, att du är jätteorolig! Men det r jttevanligt med blödningar under graviditeten. Men tyvär kan test visa plus lnge eftersom det tar ett tag innan hormonerna går ur kroppen, och i vissa fall stöter inte kroppen ur sig fostret. Så visst händer det och man är expert på att bara suga åt sig av alla negativa saker man läser. Men tänk på att de flesta graviditeter slutar bra Har du ngntans du kan boka privat? Jag har bokat privat flera ggr i Gbg. Kostar några hundralappar men så värt det!
  • frukarlssonn
    Prinsessan på ärten skrev 2013-08-01 08:36:13 följande:
    Beverly skulle vara veberöd... Damn autocorrect... Veberöd är inte(!!!) Beverly ( hills) :) hihi
    Mm d va ju detta med autokorrekt

Jag ringde ett privat när jag va gravid med tvåan och fick tid för ul nästa dag. Har du ngt i närheten Malin 8803? mINNS INTE OM JAG REDAN FRÅGAT... oj sorry caps
  • frukarlssonn
    Malin8803 skrev 2013-08-01 09:48:12 följande:
    Har varit hos min barnmorska o hon fixade en tid nu kl ett till gyn . Blir kanske vul ändå vet inte om jag klarar de. Men fått en tid iaf. Min barnmorska sa att de va vanligt plus att jag skulle egentligen ha min mens nu men kan inte utesluta nått. Bara gråter o gråter. Vill bara veta. Så får se kl ett.
    Lycka till, håller tummarna stenhårt {#emotions_dlg.flower}

Va hos bm nu och fått tid för inskrivning 5/9 och KUB 17/9!
  • frukarlssonn
    Malin8803 skrev 2013-08-01 14:17:36 följande:
    Tjurkärringen såg ett hjärta som ticka o vi med:).
    Jag grät as mycket o hon hade ingen förståelse. Men nu e de gjort o vi kan slappna av äntligen! Men hon borde inte ha fått jobba där.
    Underbart Skrattande
Svar på tråden BF Mars 2014