• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • yeenie

Äntligen fredag förresten! Det är en gåta hur jag har orkat jobba i veckan med tanke på att tröttheten fortfarande håller mig i ett stadigt grepp. Är sugen på chips och annat onyttigt ;)

• Pixlar

Nu har jag äntligen semester! Var på mvc idag och lämnade prover och allt såg bra ut :) fick lämna infektionsprov för det hade uppenbarligen någon inte tagit på mig första grav (?!), så nu ska man oroa sig för HIV också? Suck.

Har uppenbarligen fått mitt livs första svampinfektion också så jag ska köpa salva för det nu. Någon annan här som har fått det i samband med grav?

• himla

Novalie... jo det var ju skönt ... men tråkigt att man inte kan lita på sina arbetskollegor ... men men det är gjort å jag var ju lite förberedd när jag sa det till henne att hon skulle skvallra ... 

Tror som du att cheferna tycker det är bra att man berättar i tid ... de kan ju ändå inte säga NEJ du får inte va gravid liksom ... så då är det ju bra att de får reda på det i tid så de kan planera för det ...

yeenie: japp fredag ... sista fredagen på den här semestern å jag fattar inte hur jag ska orka jobba nästa vecka ... som tur är jobbar jag bara 80% men ändå är det ju vardagen här hemma med att ta hand om tre barn, dagis, skola, fotbollsträningar, simskola  mm mm     

Pixlar... aldrig haft svamp ... men läst att det ska vara vanligt när man är gravid !   Ha en riktigt skön semester

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140312
  • juliaannaeva

Åh vilken hormon sting jag har denna fredags kväll!

Mannen har de inte lätt ikväll kan jag säga, gjorde ju inte de bättre av att dottern skrek sig till sömns :( hon har sovit så himla dåligt i sin egna säng, o ska bara ligga hos oss. Nu har vi börjat ta fighten att hon ska somna i sin säng. Tog bara 1,5 timma idag :(

• yeenie

Himla: Ja, det är galet mycket saker under vardagarna. Inte undra på att man njuter när helgen kommer :)

Pixlar: Nej, har aldrig haft det men har hört att det är mycket vanligt.

Juliaannaeva: Hur gammal är er dotter? Mina hormoner är inte heller att leka med. Stackars min goa sambo ibland...

• juliaannaeva

Hon är 13 månader o har en vilja utan dess like!

Men skönt i alla fall att när hon väl somnat så sover hon hela natten i sin säng. Men går väl ge de någon vecka blir förhoppningsvis bättre snart

• Anka77

Hur har ni det med cravings? Jag är grymt sugen på saltgurka, sylta, makrill på burk och saltlakrits! Konstant och just nu finns inget av det hemma, maken jobbar natt så jag kan inte ta mig till affären heller :(