• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • juliaannaeva

Ja underbara lördagsmorgon! Inte gott upp än, dottern vakna halv 7 men gick upp lekte själv o mannen gick upp 8 o gav henne frukost, nu sover hon lite igen o jag ligger o knappar på telefonen o hör blåsten utanför dörren... Tänker inte göra många knop idag!

• himla

maken å största sonen är på fotboll så det var tidig uppgång här... men jag å de yngsta har softat å precis fått på oss kläder efter mysfrukost ... Tråkväder här i Uppsala, men då vi ska ha kräftskiva ikväll så hoppas jag att vädret ljusnar något

jag mår fasligt illa det sitter i halsgropen ... å när jag ska svälja folsyra tabletten på morgonen är det ett under att den inte kommer upp igen ... för att inte tala om att borsta tänderna ... vilken pina ... jag som trodde att det skulle bli bättre å bättre inte värre ...

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140312
  • Novalie2013

Vart väl lite mys imorse , men sen blev de duscha å höra sig iordning Uppsala nästa !! American car show idag.. Årligt för min del då jag träffar väldigt "gamla" vänner ... (Kommer ju som sagt ifrån Uppsala men bor i Dalarna nu)

• Melody 88
    stuvadvitkål skrev 2013-08-15 20:51:33 följande:
    Sköönt, för ja tor inte att vi kommer att kunna hålla oss till vecka 12, även om jag har kub inbokat 12+3 kag vill så himla gärna berätta för våran dotter som pratar mycket om bebisar har köpt en t-shirt som det står att jag ska bli storasyster som vi tänkte att hon skulle ha på sig när vi åker runt o berättar :) har berättat för vänner min mamma o mon sambos syster så visst vet vissa men jag vill verkligen gå ut med det går in i vecka 10 på tisdag så tänkte ev berätta nästa helg när jag då (nästan) går in i vecka 11?
    Går också in i v 10 på tisdag :) Men vi ska nog hålla oss 3 veckor till med att berätta för familj och vänner. Då jag ska boka in ett ultrajud. Så man kan visa pyret.  Även om det kostar oss 700 kr, man vill ju veta att han/hon växer som han/hon ska. Och mår bra. Jag har dock berättat för min kontaktperson på jobbet, vi tänkte att det kan vara bra att hon vet iaf... Då jag lider av enorm trötthet...
  • Pixlar

Himla, jag får också så att det sitter i halsgropen speciellt efter frukost. Känner igen det där med tandborstningen, det är hemskt! Haha :)

• himla
    Pixlar skrev 2013-08-17 10:38:56 följande:
    Himla, jag får också så att det sitter i halsgropen speciellt efter frukost. Känner igen det där med tandborstningen, det är hemskt! Haha :)

skönt att höra att fler har lika , MEN tråkigt att vi ska behöva må så här ...

själv fick jag ju grav diabetes med sista sonen så jag måste nu tänka på vad jag äter också och när var hur ... typ .. suck ... det underlättar ju inte men gör att jag inte är sugen på söta saker ivartfall det är ju alltid något bra   
    Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140312
  • 3längtan

Jag kommer också från uppsala men är utflyttad sedan 12år. Föräldrar och vänner kvar där så ofta nere och hälsar på. kommer alltid kännas som hemma på ngt sätt.

• Novalie2013

Känner som dig, känns som hemma när man kommer dit , samtidigt som de är skönt å komma hem till nuvarande hem flyttade för bara 2-3 år sen så de är ganska "nytt"

• qwerty1234

Haha, fler än jag som har bekymmer med tandborstning ser jag. Det är den värsta tiden på dygnet och jag håller på att spy varje gång jag får tandborstning i munnen!

• Melody 88
    qwerty1234 skrev 2013-08-17 11:40:03 följande:
    Haha, fler än jag som har bekymmer med tandborstning ser jag. Det är den värsta tiden på dygnet och jag håller på att spy varje gång jag får tandborstning i munnen!
    För mig är det känslan av tandkrämen som får mig att må illa vill inte borta tänderna bläää