• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Tinapina

Iom att vi gjort IVF och varit väldigt öppna med detta (en del frånvaro som blir svår att förklara med allt som ska göras) så min chef hurrade och köpte tårta när vi äntligen fick vårt positiva provsvar!

• Novalie2013

De va en snäll chef
    Min man berättade för våran chef å han vart glad för vår skull å ännu gladare att han fick veta tidigare

• mikaelah

Vad härligt med ett sånt bemötande Tinapina :) går in i vecka 11 idag och ska på inskrivning, jippi :)

• himla

V.12 idag... Fortfarande sååå trött och mår lätt illa hela tiden. Jobbar idag, men ledig imorgon så då ska jag vila så mycket jag kan

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140312
  • mikaelah

Vi ska inte göra vul då jag inte haft några blödningar. Däremot ska vi boka kub idag då vi har inskrivning och går in i vecka 11 och vad jag läst gör man kub fram till v 14 så jag hoppas vi får se "molly" snart :)

• Novalie2013

Okej , näj jag blödde ju så därför har ju jag kikat innan rul.. Två ggr... Hoppas faktiskt de kan bli nån mer gång innan v18-19 :-/ men men bara å vänta ... finns de nån mer som vill lägga upp nån magbild kanske ?

• Novalie2013

Mikaelah , känner du på dig att de är en tjej eller är det ett sålänge namn ? kul å höra nått annat ibland annars brukar de va pyret,lillen,bebben osv

• Tinapina

Ja, visst är det härligt med chefer som faktiskt kan glädjas med en. Visst, det ställer ju till det en del för vissa arbetsgivare men inget som inte går att lösa. Nu ser vi fram emot rul som är bokat till 2/10, tycker tiden rusar fram nu! Än så länge har jag dessutom fått må bra idag *peppar peppar* så nu är hemmet lite återställt efter många långa dagar med bara illamående och kräks. Är det någon här inne som sysslar med hästar? Hur gör ni nu/sen isåfall?