• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Malin8803

Har varit på KUB idag. o allt såg jätte bra.
    Är överlycklig o svävar på moln.
    Vad helt inställd på MA.
    så jag e nöjd o glad :) o bra resultat fick vi med :)

Blev dock tillbaka flyttad en vecka. är i vecka 12. 
    11+5 :). Beräknad 14:e mars :).

• mikaelah

Jag måste få fråga; är det någon här som har hund? Jag oroar mig otroligt varje dag om scenariot att lillmolly skulle vara allergisk. Jag skulle aldrig någonsin kunna lämna bort vår älskade vovve.

• Novalie2013

Jag har en stor en ( howavart/Pyrenée ) de är som en leonberger .. Va oxå otroligt nervös över det .. Men dom säger att det ite märks på barnet förrän efter c:a 6 månader å framåt .. Å jag har inte märkt något på min dotter ännu.. Risken minskar oxå betydligt om igen av er mamma/pappa är allergiska ... Men de är ju ingen garanti.. Tyvärr :-/

• mikaelah
    Novalie2013 skrev 2013-08-29 21:04:40 följande:

Jag har en stor en ( howavart/Pyrenée ) de är som en leonberger .. Va oxå otroligt nervös över det .. Men dom säger att det ite märks på barnet förrän efter c:a 6 månader å framåt .. Å jag har inte märkt något på min dotter ännu.. Risken minskar oxå betydligt om igen av er mamma/pappa är allergiska ... Men de är ju ingen garanti.. Tyvärr :-/

Okej, vad bra! vi har ingen allergi någonstans i släkten på min sida. En farmor på sambons sida dock. Usch vilket scenario :( försöker tränga bort det och har än så länge inte googlat något om det heller. Ska försöka hålla mig borta! Vi hämtade nämligen vår lille prins när han var 12 veckor från en familj som hade en bebis med spädbarnsallergi, annars hade jag nog inte tänkt på det lika mycket.
  • Afla
    Malin8803 skrev 2013-08-29 20:17:44 följande:

Vad helt inställd på MA.

Vad skönt att allt såg bra ut

Jag har berättat för chefen idag, var lite nervös innan men förstår inte varför egentligen.
  • Prinsessan på ärten
    mikaelah skrev 2013-08-29 20:58:33 följande:

Jag måste få fråga; är det någon här som har hund? Jag oroar mig otroligt varje dag om scenariot att lillmolly skulle vara allergisk. Jag skulle aldrig någonsin kunna lämna bort vår älskade vovve.

Vi har tre katter. Oroar mig lika mycket för dem. Plus att de är helt jädra omöjliga att dressera. Då vi bodde i en etta innan är de vana vid att sova i våra sängar ( vi har provat allt!!! Inkl sovit med vars en vattenspruta i sängen :) nu har vi dock vant oss och jag tycker det är lite mysigt att ha dem hos oss.

Måste dock hitta en lösning när barnet kommer. Inga katter i barnsängen! :)
  • Novalie2013

V.14 idag då... Känns som denna graviditet går mycket fortare :-/ men de är ju visserligen skönt då men
    Vi har katter vi med 3 st, men dom flytta ut i garaget när vi fick hem våran valp.. Dom tyckte inte om den i början .. Så de problemet har inte jag ... Skönt iaf ett mindre bekymmer ... Hunden ligger aldrig i sängen utan har sin egna sköna säng vilket han är nöjd med idag blir det en sväng till Uppsala å hämta dopklänning.. Hoppas den passar annars har jag en vecka på mig å fixa en ny... Åker hem imorn kväll utan barn jag får åka själv å mannen har lilla Novalie känns ganska skönt faktiskt men kommer sakna henne så otroligt mycket

• frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-30 07:17:25 följande:
    V.14 idag då... Känns som denna graviditet går mycket fortare :-/ men de är ju visserligen skönt då men
    Vi har katter vi med 3 st, men dom flytta ut i garaget när vi fick hem våran valp.. Dom tyckte inte om den i början .. Så de problemet har inte jag ... Skönt iaf ett mindre bekymmer ... Hunden ligger aldrig i sängen utan har sin egna sköna säng vilket han är nöjd med idag blir det en sväng till Uppsala å hämta dopklänning.. Hoppas den passar annars har jag en vecka på mig å fixa en ny... Åker hem imorn kväll utan barn jag får åka själv å mannen har lilla Novalie känns ganska skönt faktiskt men kommer sakna henne så otroligt mycket
    Kul med dop Kan va skönt att vara själv en stund även om det är jobbigt att vara från sitt barn Jag höll på så i 1.5 år i mitt jobb, men nu slipper jag pendlandet, äntligen och kommer aldrig återvända till båtarna även om jag trivdes enormt mkt med jobbet.

V11 idag
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • himla
    Malin8803 skrev 2013-08-29 20:17:44 följande:
    Vad helt inställd på MA.

å vad skönt att höra ... vad fick du för siffror... Jag börjar bli super orolig inför måndagens kub ... Har ju vart utan maken denna veckan så all min oro har stegrat å utan att kunna prata med någon om det ... men idag kommer han hem å jag hoppas att han kan få mig på lite bättre tankar ... jaja på måndag vet vi !
    Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140312