• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • juliaannaeva

13+2 idag!

Känner mig lite orolig, känner mig verkligen inte gravid! Ringde till Gyn och fick ett extra ul idag kl 15.30 :) känns lugnande :)

• juliaannaeva

Ja hoppas bara att allt är som de ska!

Brukar inte va nojjig men nu känns de lite konstigt när man inte får något livstecken direkt!

• himla
    Novalie2013 skrev 2013-08-29 10:24:41 följande:
    Hur kommer det sig att du inte ska amma ? Är varken för eller emot utan bara nyfiken
    Ingen fara ...

Gjorde en bröstreduktion när jag var yngre ... å har inte lyckats att amma de tre innan ... har  pumpat å försökt men de kommer bara några droppar så jag har på eget initativ och förståss i samråd med bm gjort tidiga beslut att barnen ska få ersättning istället för att vi båda ska må dåligt av att "kämpa"... 

Första förlossningen hade jag en bm som hjälpte mig mycket , jag låg då inne på BB i en vecka ... hon visade mig en massa olika tekniker ... å gissa vad hon heter...  Tuttan .. hihi såå passande namn till henne...
    Nu när jag låg inne flera dagar med yngsta sonen var hon där igen .. å jag berätta för henne allt vad vi gjort med första ( ja å mellandottern också förståss ) .. å hon tyckte precis som jag att vi båda mår bättre av ett beslut , men att hon inte får säga så officiellt då det är så bra att amma ... men när det inte går så går det inte å då mår man ju oftast bara dåligt av att kämpa istället för att se att det finns bra alternativ  som faktiskt funkar lika bra...    

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140312
  • Novalie2013

Nej inte mår ni bra av att de inte fungerar å jag hade tagit samma beslut ! Jag beslutade mig efter 2,5 månad med dottern att nu får de va nog.. Å gud så nöjd hon vart efter det ! Superglad tjej som nästan aldrig gnällde utan bara "sa till" .. Är riktigt nöjd över mitt beslut , trots vad som ska va bra å inte , .. Men som sagt hellre mår jag bra och dottern då givetvis .. Än att må dåligt .!

Väldigt passande namn på bm hehe

Juliaannaeva: de är alltid bättre å kolla om man är orolig.. Men som sagt du har kommit in i veckorna där du kommer må bättre osv.. Så jag tror absolut att allt ser bra ut

• himla

appropå att må bättre .. jag är ju iofs förkyld just nu men idag är första gången som jag går utan mina seaband som jag haft på dagligen nu i många veckor tillbaka ... känns jättebra ! mindre illamående mao

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140312