• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Malin8803
    himla skrev 2013-08-30 07:37:30 följande:

å vad skönt att höra ... vad fick du för siffror... Jag börjar bli super orolig inför måndagens kub ... Har ju vart utan maken denna veckan så all min oro har stegrat å utan att kunna prata med någon om det ... men idag kommer han hem å jag hoppas att han kan få mig på lite bättre tankar ... jaja på måndag vet vi !
    Fick 1:18373 tror jag de va. så bra siffror. det e normalt o va orolig. jag va så orolig så jag skakade när jag gick in dit. va helt inställd på MA.
    Men blev en stor glädje när jag såg hjärtat ticka o den rörde sig jätte mycket :)
    Plus inga fel :)
  • S00L

Bra idé med kompostgaller, de kan man verkligen ha till allt! 

• yeenie
    Afla skrev 2013-08-30 14:33:27 följande:
    Min mage syns rätt tydligt (tycker jag själv), men än så länge är det bara en som vågat fråga om jag är gravid. Har ni andra fått frågan än?

Jag har inte fått frågan än, men å andra sidan så har jag lite pösiga kläder på mig för tillfället. Känner mig mestadels bara uppsvälld, ingen fin gravidmage här utan bara pluffsig :-P. V 13 imorgon..
  • frukarlssonn

Fick första frågan igår, av en tjej som går i tvåan... va tvungen att blåljuga eftersom jag ens inte berätta för chefen än. Måste göra det på måndag. Nu känns det bara pinsamt att gå runt och låtsas som inget. Hade ju eg veat vänta till kub men det är över två veckor kvar.

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • himla

jag har ju berättat för släkt å vänner och på jobbet ... går inte att dölja ! Sen har vi ju berättat för barnen så sprids det ju rätt  bra också bland grannar å deras kompisar å i skolan ... Så på måndag efter KUB kommer jag gå ut på FB .. och göra det 100% officiellt... ja om allt ser bra ut förståss... Men det kommer det ju att göra !!! Tumhållning snälla...

Tror att jag kände Lill-Bus igår ... satt här i soffan å lutade mig framåt ... lite för mycket å för länge.. när jag kände en massa "fisksprattel" ... som inte lugna ner sig förrän jag luta mig tillbaka å räta upp mig igen...  myspys...

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140312
  • Afla

Vecka 13 imorgon här med .

Vad mysigt att känna bebisen, längtar efter att göra det. Kände med dottern i v 13, sånt där sprattel. Men med sonen kände jag inte förrän efter v 20, hade moderkakan i framvägg då

• Prinsessan på ärten
    Afla skrev 2013-08-31 09:59:23 följande:

Vecka 13 imorgon här med smile1.gif .

Vad mysigt att känna bebisen, längtar efter att göra det. Kände med dottern i v 13, sånt där sprattel. Men med sonen kände jag inte förrän efter v 20, hade moderkakan i framvägg då

Jag har moderkakan i framvägg nu. Eller höger fram liksom. Skönt att veta det. Räknar blankt med att inte känna ngt innan vecka 20 :)
  • yeenie

Någon som bor i Göteborgsområdet och har varit på Barnens hus nyss? Undrar om det finns något kvar? De har ju utförsäljning.