• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Pixlar

Vecka 12 idag och jag är nästan säker på att jag känner fladder!

• CrazyMee

Spännande att ni redan känner sprattel :D
    Jag känner inget än. Och räknar nog inte heller med att känna på ett tag... Med dottern kände jag väldigt sent (hade moderkakan i framkant)...

• tjejhalmstad

v.14 imorgon också :) Och Ul på tisdag. Tycker med har känt nått i magen, ibland även som sparkar men det är väl omöjligt och måste va luft bara.

• Pixlar

Jag kände dottern riktigt tidigt, i vecka 13 kände jag fladder och i vecka 16 kände jag den första sparken. Så jag tror inte det är omöjligt att det här är bebis som jag känner :)

• Polarlantis

AVIIIIIIIIIISSSSSSSSSS!!!!!!!!!! JAg vill också komma till den dagen jag känner min groda! V11 på tisdag men snart så kanske... Förra gången kännde jag det tidigt trots moderkakan i framvägg så kanske kanske...

• Melody 88

Går in i V 12 på tisdag, det går fort nu...
    Bokat privat ultraljud då man bara får göra ett gratis ultraljud i v 18 i västerbotten....
    kommer kosta oss 700 kr men det är det värt. om två veckor då jag går in i v 14 ska vi göra det, så vi ev kan få veta könet.