• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Novalie2013

Nej absolut inte många av oss som har svårt att sova, eller har ett jobb ännu å åka till va bara jag som va så trött i morse så jag såg i kors , å tyckte att 5 va ännu tidigare

• yeenie

5 är i tidigaste laget, men det är klart, har man ett jobb som börjar tidigt så har man ju inget val

• frukarlssonn
    yeenie skrev 2013-09-30 07:41:07 följande:
    Men fy fan vilken kommentarer från en chef! Inte ens okej som skämt ju.

Ja, varför är du vaken kl 5 Frukarlssonn?;)
    Nä vissa är inte rätt funtade helt enkelt. Det är ett litet plåtslageri och han äger stället.

Jag började kl 6 i morse
    Olivia 090610 ~ Freja101020 ~ bf 26/3 2014
  • frukarlssonn

Bara en dag i veckan som jag börjar 6.00 tack och lov! Alla andra dgr börjar jag 12.00 pga att jag har endast en 60 % tjänst. Men nu har jag nog heltid denna vecka, fast börjar då tidigast 8.30. Helt ok tycker jag

Olivia 090610 ~ Freja101020 ~ bf 26/3 2014
  • CamillaAhl
    Hej!

Åh! Jag väntar mitt första barn nu i mars också är SÅ lycklig!! Här om dagen hittade jag en superbra och GRATIS (!!) baby&gravid-påse med massa bra prylar tex barnmat från bambino, en liten nessisär från sebamed och massa annat användbart. 

Jag blev iaf superglad när jag hittade detta!! Så tänkte att jag kunde tipsa er också kolla in www.loppipasen.se 

Sen är det bara att åka till älvsjö och underbara barnmässan och hämta ut den.

Tjingeling
    Camilla 
  • Malin8803
    CamillaAhl skrev 2013-09-30 21:12:32 följande:
    Hej!

Åh! Jag väntar mitt första barn nu i mars också är SÅ lycklig!! Här om dagen hittade jag en superbra och GRATIS (!!) baby&gravid-påse med massa bra prylar tex barnmat från bambino, en liten nessisär från sebamed och massa annat användbart. 

Jag blev iaf superglad när jag hittade detta!! Så tänkte att jag kunde tipsa er också kolla in www.loppipasen.se 

Sen är det bara att åka till älvsjö och underbara barnmässan och hämta ut den.

Tjingeling
    Camilla 
    Lite långt till älvsjö från oss :/.
  • Afla

Och jag vet inte ens var Älvsjö ligger :P. Men vad roligt med fler som väntar barn i mars

• Novalie2013

bra tips iaf :) åh gu va mina små sparkas :/ mysigt men mindre skönt när man inte är beredd :P

• sweeet85

Hej. Nu var det verkligen ett bra tag sen jag var här inne.. Har varit lite mycket på sista tiden. 
    Från och med idag är jag heltids sjukskriven på grund av min foglossning fram till sista dec, sen får vi se vad som händer efter det. Nu längtar jag efter RUL som jag har på måndag.

Hur går det för er andra?