• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • 3längtan

Här bökar lillknodden på i magen och jag liksom du går och inväntar RUL som vi har den 10:e . Annars mår jag bra fast jag är tröttare än vanligt.

• Malin8803
    sweeet85 skrev 2013-10-01 11:01:22 följande:
    Hej. Nu var det verkligen ett bra tag sen jag var här inne.. Har varit lite mycket på sista tiden. 
    Från och med idag är jag heltids sjukskriven på grund av min foglossning fram till sista dec, sen får vi se vad som händer efter det. Nu längtar jag efter RUL som jag har på måndag.

Hur går det för er andra? 
    Åh mysigt med RUL , jag har typ 3 veckor kvar till mitt :/.
  • Malin8803

Jag mår bra än som att jag inte e gravid längre. har gjort de i ca en månad. det va imorse de kom en släng av illamående kunde knappt äta frukost. men nu e de bra igen. bara ömma bröst.

• CrazyMee

Här har man fått så satans ont av ischias :( har börjat lipa ett par gånger för att det huggt till så det svartnat för ögonen :/

RUL den 10 iaf! Längtar!! Vill ju försöka få reda på vad det är för litet pyre där inne ;)

Ytterst lite rörelser känner jag... Har känt något fladder någon gång.., men inte mer. Kände sent med dottern med (lite över huvudtaget), så det kommer väl :D

• sweeet85

Ja det ska bli mysigt med RUL, lång väntan denna gången, kommer vara i vecka 20 när ja gör det. Med dottern var ja i vecka 17 eller 18. 

Ja känner oxå ytterst lite fladder, men ibland känner jag riktiga sparkar. Känner mig inte så gravid förutom foglossningen då som verkligen påminner mig om att jag är gravid. 

• Novalie2013

Själv har jag inte rul förrän den 14 de men foglossning å trötthet hänger kvar... Å så sparkar ifrån busarna annars känns de rätt så bra.. Vaknade dock av världens sendrag kl 5 imorse.. Trodde jag skulle dö av smärta ;-( å den grejen att jag snurrar så mycket så jag nästan ramlar ur sängen är Såå jobbig... Vaknar ju iaf innan jag ramlar så de är tur... Mina små har bestämt sig för att sparka tillbaka på vår dotter när jag bär henne tösen är olidig på skötbordet just nu sparkas å ska vända sig om hela tiden.. Man blir ju tokig

• Prinsessan på ärten

Sweet85, jag kommer också vara i vecka 20. 
    Tänker såhär, var på kub i vecka 13, så är helt ok med att sprida ut det lite :) och så tänker jag att man "ser mer" ju längre man är gången.
    men visst, längtan är gaaaaanska stor just nu. Vill ju bara se hen igen och se att allt är ok.

TROR att jag fick mig en liten dansuppvisning igår. Knuff och buff nere till vänster... försökte låta sambon känna men han kände inte ett dugg :)  

• Snowflakee

Jag har RUL den 17 oktober men kanske skulle få en tidigare tid, jag hoppas verkligen det! När man inte kännt någon riktig spark än bli man lite orolig :/  Så nu går man bara och väntar Glad Funderar även på om man ska kolla vilket kön det är eller inte. Vi kollade kön med sonen, för jag var helt 100 på att det var en liten kille och ville ha det bekräftat :) Nu är jag jätte osäker på om det är en tjej eller kille! Men funderar på att inte kolla den här gången. hmmm har några dagar kvar att bestämma mig i alla fall! 

Vad har ni bestämt er för och varför?

• Novalie2013

Vi ska kolla könen, dels för att de är två å dels för att mannen har bekymmer å bestämma namn