• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Afla
    Malin8803 skrev 2013-09-28 18:28:32 följande:

Vecka 17 idag.
    Och igår kväll när jag åt glass till idol så kände jag av jätte mycket fladder hela tiden. Även sambon kände. de måste ju ha varit bebis? de kändes typ bubblande o fladdrigt typ?

Det var säkert bebisen! Visst är det mysigt
  • Novalie2013

Aha, okej .. Ja de är ju som sagt inte fullproppat med vårdpersonal direkt .. Så förstår hur du känner.. När jag gick på min sjukskrivning/graviditetspenning så blev de bara 3 st som skulle göra 5-6 personers jobb.. Så de kändes.. Men jag pratade med chefen tidigt och vi löste det på bästa sätt under min halvtids sjukskrivning först å sen heltid .. Idag har dom blivit betydligt fler , så de klarade av allt trots att jag vart gravid men mycket pga att jag berätta tidigt så han kunde planera när jag vart gravid denna gång hade han precis börja planera för min återkomst så han fick en smärre chock när han insåg att jag skulle va borta minst 1,5 år till men han gratulera å va glad ändå de är aldrig kul å gå hem när man vet att sina kollegor behöver en... Men allt löser sig till slut

• Malin8803
    Afla skrev 2013-09-28 21:40:56 följande:
    Det var säkert bebisen! Visst är det mysigt
    Ja verkligen. :D
  • frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-09-28 22:28:08 följande:
    Aha, okej .. Ja de är ju som sagt inte fullproppat med vårdpersonal direkt .. Så förstår hur du känner.. När jag gick på min sjukskrivning/graviditetspenning så blev de bara 3 st som skulle göra 5-6 personers jobb.. Så de kändes.. Men jag pratade med chefen tidigt och vi löste det på bästa sätt under min halvtids sjukskrivning först å sen heltid .. Idag har dom blivit betydligt fler , så de klarade av allt trots att jag vart gravid men mycket pga att jag berätta tidigt så han kunde planera när jag vart gravid denna gång hade han precis börja planera för min återkomst så han fick en smärre chock när han insåg att jag skulle va borta minst 1,5 år till men han gratulera å va glad ändå de är aldrig kul å gå hem när man vet att sina kollegor behöver en... Men allt löser sig till slut
    Tur att din chef inte r som min kompis sambos chef. När han berättade att de skulle ha ett barn till, säger chefen: har ni aldrig hört talas om preventivmedel? Jag tänker minsann inte gratulera. Ja fråga mig inte, bitter till tusen el ngt... han har ju egna barn.
    Olivia 090610 ~ Freja101020 ~ bf 26/3 2014
  • Novalie2013

Ja vissa kan ju tyvärr va så fru Karlsson :-/ tragiskt tycker jag då de är en del av livets gång ....

• frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-09-29 09:31:56 följande:
    Ja vissa kan ju tyvärr va så fru Karlsson :-/ tragiskt tycker jag då de är en del av livets gång ....
    Mm. Den chefen är väldigt skum på flera punkter dock
    Olivia 090610 ~ Freja101020 ~ bf 26/3 2014
  • Novalie2013

Fru karlsson.. Okej , ja då är de inte lätt såg att du va uppe före tuppen när du skrev åh jag som känner mig knappt vaken nu hua va tidigt

• yeenie

Men fy fan vilken kommentarer från en chef! Inte ens okej som skämt ju.

Ja, varför är du vaken kl 5 Frukarlssonn?;)

• Novalie2013

Hihi vi är fler som undrar
    Sj sover jag som en kratta... Snurrar så mycket så jag är på väg å ramla ur sängen flera ggr på natten