• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Novalie2013

Ja foglossning är Inge kul!! De vill man inte ha.. Själv har jag haft de i flera veckor, så de gäller å planera dagarna vi tog reda på kön med dottern å kommer göra de denna gång oxå, min man vill ha tid på sig å hitta namn säger han så då får de bli så. Jag hade nog kunnat vänta men kul å få veta oxå

• 3längtan

Ja det är ju det där med namn. Vi har inte (eller jag har inte) velat vet de förra men nu har vi två flickor och börjar få svårt att verka fram tjejnamn.... Skulle va skönt att veta om man ska lägga allt krut på det eller bara plocka fram alla killnamn som ligger på lut...

• Tinapina

Jag verkar ha lyckats med det "omöjliga" med att haffa en man som mer än gärna åker till Ullared:) frågar jag honom om tips eller önskemål på vad vi ska göra en ledig dag så kommer det alltid upp. Sen är vi dock sjukt effektiva när vi är där, max 2 timmar sen är vi klara:)

• Novalie2013

Ja sånna män är sällsynta men man får lösa de med att man går åt varsitt håll om de finns intressanta saker för båda

• Afla

Fick med min man till Ullared för första gången i somras, vi var på semester i Varberg och åkte dit på vägen hem. Lovade honom att det skulle ta max två timmar i butiken, och då gick det bra:) Kommer nog inte lyckas nån mer gång...,

Har också rätt ont av foglossning, bm pratade om sjukskrivning halvtid, men jag drar mig för det, känns som om jag lämnar de andra i sticket (ont om folk på min arbetsplats). Pratade med en sjukgymnast som tyvärr inte kunde hjälpa mig :(

• Tinapina

Precis så gör vi när vi är där:) går ner gemensamt sen delar vi på oss för att mötas upp vid böcker och leksaker och ta resten tillsammans. Bra strategi tycker vi båda:)

• Novalie2013

Så ska du absolut inte känna, det kunde varit vem som helst av dina kollegor .. Tänk på dig själv nu i första hand.. Inte lätt jag vet .. Jobbar oxå på liten firma å ont om folk hela tiden.. Det är Inge kul å ha ont hela tiden heller :-/ :/)

• Malin8803

Vecka 17 idag.
    Och igår kväll när jag åt glass till idol så kände jag av jätte mycket fladder hela tiden. Även sambon kände. de måste ju ha varit bebis? de kändes typ bubblande o fladdrigt typ?

• Afla
    Novalie2013 skrev 2013-09-28 14:54:24 följande:

Så ska du absolut inte känna, det kunde varit vem som helst av dina kollegor .. Tänk på dig själv nu i första hand.. Inte lätt jag vet .. Jobbar oxå på liten firma å ont om folk hela tiden.. Det är Inge kul å ha ont hela tiden heller :-/ :/)

Jobbar inte på en liten firma, jobbar inom landstinget, och det är inte direkt gott om vårdpersonal. Men du har rätt, man måste få tänka på sig själv. På något sätt känns det värre med en mindre firma med bara några anställda, känns som om det drabbar ägaren/chefen mer då. Men man måste ju få lov att tänka på sig själv.