• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Novalie2013

Ja de skulle varit trevligt med en "tjejdag" och shoppa lite skön avkoppling å bara komma hemifrån nej jag har aldrig varit där, de har liksom aldrig funnits tid

• tjejhalmstad
    Snowflakee skrev 2013-09-27 12:21:14 följande:
    I natt bär det av till Ullared för att shoppa loss, blir ca 50 mil att åka men det är det värt. Blir att shoppa massa födelsedagspresenter/julklappar och sen massa fina mammakläder och sen ska ju lillen i magen ha lite också. Jag är lite nervös över hur min rygg/mage kommer reagera :/ Varje gång jag blir lite överansträngd och då bara promenad på 30 min så får jag nå grymt ont i både rygg och mage men min sambo skulle stödja mig genom shoppingturen :) 

På söndag går jag in i vecka 18, ena stunden känns det som att tiden går så fort och sen i nästa står det helt still. Känns som en evighet innan vi får se vår lilla knodd :/ Ska ha RUL i vecka 21. Men antar att vi alla går och väntar på RUL just nu :)

Ja var där också idag :) Hoppas du hittade mycket kul. Jag köpte inte så mycket utan gick mest och kolla haha. Va där för några veckor sedan så va egentligen inget ja behövde. Håller på att inskolar sonen och idag skulle han vara där längre så jag fick några timmars egentid så passade på att åka dit och bara kunna gå själv i lugn och ro. Sitta o fika själv och ta de lugnt :)

Hittade du några mammakläder? Ja gick snabbt där förbi men de har inte mycket tycker jag. Och inget speciellt. Eller va säger du? Kollade visserligen inte på priset men då lägger ja hellre de pengarna på HMs mammakläder. Köpte 2 par lite tjockare snygga tröjor där i veckan. Sitter åt i sidan och är lite glittriga. Kommer passa bra nu när ja snart ska börja med mammabyxorna (döljer fortfarande magen :P ) men snart åker de på och blev snyggt med de tröjorna. Sånna "fin" tröjor som va tjockare hade de ju förövrigt inte på gekås heller, utan mest t-shirt.
  • himla

Ska ner till Ullared i mitten av oktober ... ååå längtar ... skulle vilja veta vad som finns där nere bara när man kommer hehe ... men det är ju lite spänningen också att man aldrig riktigt vet vad man kommer att hitta ! Inköpslistan har ivartfall blivit lååååååååååååång redan

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *Lill-Bus bf 140311
  • yeenie

Ullared ger mig rysningar! Det går knappt att gå där inne, människor liksom slår sig fram. Tanter är som helt galna. Sedan undrar jag hur man kan sälja jeans för 79 kronor. Var kommer de ifrån?

Sorry, lite anti

• frukarlssonn
    yeenie skrev 2013-09-28 06:36:06 följande:
    Ullared ger mig rysningar! Det går knappt att gå där inne, människor liksom slår sig fram. Tanter är som helt galna. Sedan undrar jag hur man kan sälja jeans för 79 kronor. Var kommer de ifrån?

Sorry, lite anti
    Jag har haft turen att välja dagar då det knappt vart ngt folk där. Det har vart helt underbart, man har kunnt gå hur som helst, vart som helst och ingen kö till kassorna Annars hatar jag ställen med folksamlingar. Kläder köper jag aktiskt aldrig där, älskr deras bra att ha grejer Och prydnadssaker har de mkt fint med tycker jag

Men min man hatar Ullared, därför skulle jag aldrig åka med hnm. När jag va där innan Olivia föddes stod han bara och stampade och bad mig skkynda mig, höll på att bli GALEN!
    Olivia 090610 ~ Freja101020 ~ bf 26/3 2014
  • Novalie2013

Sånt hatar jag med !! Fast de är tvärtom här när mannen är inne på jula tex han tar GOD tid på sig å titta på allt! Han brukar va rätt duktig på att inte gnälla på tiden men vet man med sig att de tar ett par timmar, då får han va hemma

• frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-09-28 08:28:21 följande:
    Sånt hatar jag med !! Fast de är tvärtom här när mannen är inne på jula tex han tar GOD tid på sig å titta på allt! Han brukar va rätt duktig på att inte gnälla på tiden men vet man med sig att de tar ett par timmar, då får han va hemma
    Min man har sämsta tålamodet som finns
    Olivia 090610 ~ Freja101020 ~ bf 26/3 2014
  • 3längtan

Jag är heller ingen Ullaredperson. Bor i och för sig på fel sida landet så det är inte så att jag lätt kan titta förbi och att måsta planera en resa enbart för att åka dit skulle aldrig falla mig in. Men jag vet många här uppe som gör det....

Har startat nedräkningen till RUL 10/10. Funderar också på om vi ska tjuvkika på vilket kön den lilla har. Vi har inte bestämt oss än. Har inte gjort det med de två tidigare. Hur ska ni göra?

Sen nojjar jag för jag har så mycket sammandragningar och att jag börjat känna av vad jag tror är fogarana på vä sida höften. BLÄ! Har aldrig haft foglossning förut och vill verkligen inte ha det denna gång heller. Hoppas på att det skall försvinna och va ngt annat....